Jump to content

- Powroll -

Guest
 Share

Recommended Posts

heb je ook enig idee hoe de krukas van een TDM er uit ziet? Dan zou je weten dat het vergroten van de slag niet mogelijk is.... Of je moet een nieuwe krukas maken... Bij de TDM 850 zijn bigbore zuigers verkrijgbaar tot en met 92 mm diam. en voor de TDM 900 tot en met 94 mm. Bij een 850 kunnen de gietijzeren cilinderbussen worden geboord en gehoond, bij een 900 moet na het boren en honen ook een nieuwe nicasil laag in de cilinder worden aangebracht. groet, Pieter

[quote="Pieter H"] (1) heb je ook enig idee hoe de krukas van een TDM er uit ziet? (2) Dan zou je weten dat het vergroten van de slag niet mogelijk is.... (3) Of je moet een nieuwe krukas maken... Bij de TDM 850 zijn bigbore zuigers verkrijgbaar tot en met 92 mm diam. en voor de TDM 900 tot en met 94 mm. Bij een 850 kunnen de gietijzeren cilinderbussen worden geboord en gehoond, bij een 900 moet na het boren en honen ook een nieuwe nicasil laag in de cilinder worden aangebracht. groet, Pieter[/quote] (1) Ja ! Dat was de reden om hem aan te schaffen. :} (2) Weet ik ! (3) Mijn krukas doet (deed) het nog prima ! Ik heb deze link geplaatst onder het kopje leesvoer, voor op een koude avond.Ik ga het niet uitvoeren, het is trouwens voor kleine motoren het meest geschikt. green biker