Jump to content

- helm test -

Guest
 Share

Recommended Posts

Alex; ik verwacht dat ze meerdere proeven (32) met een helm doen omdat dit de werkelijkheid het best nabootst, de kans dat je bij een ongeval ditrect na de eerste klap stilligt is niet zo groot. Bovendien gebruikt Sharp wereldwijd verzamelde data van "echte"ongevallen. Maar genoeg daarover,.... het lijkt wel of ik aandelen heb 8-) ik ben hier niet om Sharp te verdedigen of te promoten. Ik hoopte met deze post knap wat leesvoer :honger: over helmtests te krijgen,,,..... niet gelukt :N

[quote="kneepkens"]Alex; ik verwacht dat ze meerdere proeven (32) met een helm doen omdat dit de werkelijkheid het best nabootst, de kans dat je bij een ongeval ditrect na de eerste klap stilligt is niet zo groot. Bovendien gebruikt Sharp wereldwijd verzamelde data van "echte"ongevallen. Maar genoeg daarover,.... het lijkt wel of ik aandelen heb 8-) ik ben hier niet om Sharp te verdedigen of te promoten. Ik hoopte met deze post knap wat leesvoer :honger: over helmtests te krijgen,,,..... niet gelukt :N[/quote] Nee maar dat gaat ook niet meevallen. Een echte knappe test is pas als er iemand genadeloos mee op zijn bek is gegaan en niets heeft. Zo ben ik eens met mijn drie weken oude Schuberth op het asfalt gestuitert en niets aan over gehouden een goede helm dus. Let op want een goede geteste helm in een verkeerde pasvorm is gevaarlijker dan een slechte helm die goed past. Wijze les niet??????????? Koop een helm die lekker zit en strak genoeg zit dan is ie ook veilig neem dat maar van mijn aan. Bagger mag er niet verkocht worden.