Jump to content

't Is stil rond de 20e van de 10e 2012

Guest
 Share

Recommended Posts

Wilde rit/technodag lijkt me super! Ín de morgen lekker toeren, en dan middags in "Zeewolde" bij Rob Landbouwwerktuigen kijken. Kunnen we volgend jaar wilde rit rond Nijmegen rijden (alleen maar dijkwegjes en de de Zevenheuvelen rond Groesbeek bah :twisted: ) Middags kijken waar de landbouwwerktuigen op vervoerd kunnen worden oftewel kijkje in de keuken van Nooteboom Trailers? Eventueel probeer ik dan nog demonstratie te regelen van een dieplader of wingtrailer, Idee? Gr., Arwin

[quote="Arwin Koens"]Wilde rit/technodag lijkt me super! Ín de morgen lekker toeren, en dan middags in "Zeewolde" bij Rob Landbouwwerktuigen kijken. Kunnen we volgend jaar wilde rit rond Nijmegen rijden (alleen maar dijkwegjes en de de Zevenheuvelen rond Groesbeek bah :twisted: ) Middags kijken waar de landbouwwerktuigen op vervoerd kunnen worden oftewel kijkje in de keuken van Nooteboom Trailers? Eventueel probeer ik dan nog demonstratie te regelen van een dieplader of wingtrailer, Idee? Gr., Arwin[/quote] Nou, als we op die toer(tocht) gaan, kunnen we ook wel ff een bezoekje brengen aan de Coca-Cola fabriek in Dongen :thumbsup: Greeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzz, Harrrumpie toppie

[quote="harrrumpie"]"Arwin Koens"Wilde rit/technodag lijkt me super! Ín de morgen lekker toeren, en dan middags in "Zeewolde" bij Rob Landbouwwerktuigen kijken. Kunnen we volgend jaar wilde rit rond Nijmegen rijden (alleen maar dijkwegjes en de de Zevenheuvelen rond Groesbeek bah :twisted: ) Middags kijken waar de landbouwwerktuigen op vervoerd kunnen worden oftewel kijkje in de keuken van Nooteboom Trailers? Eventueel probeer ik dan nog demonstratie te regelen van een dieplader of wingtrailer, Idee? [color=#FF0000]Doet me gelijk :eureka: aan een vraag herinneren.[/color] Gr., Arwin Nou, als we op die toer(tocht) gaan, kunnen we ook wel ff een bezoekje brengen aan de Coca-Cola fabriek in Dongen :thumbsup: Greeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzz, Harrrumpie toppie[/quote] Goed bezig heren, Bestuur kan zich dan met de echt belangrijke zaken gaan bezighouden :hobbybob: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

[quote="Arwin Koens"]Wat was het ook alweer Bertho? Ships tekening van een openklapper was het toch? Afijn neem je je zwager maar mee, kan hij ze life aanschouwen. Maar goed inderdaad lijkt me niet verkeerd, Hoogovens (Tata steel) lijkt me ook wel wat. Zo kunnen we nog jaren vooruit denk Ik? Gr., Arwin[/quote] Geen idee, ik ben niet van de modelvrachtauto's Je moest ervoor naar het archief in ieder geval en scannen etc. Als het zover komt, zal ik mijn broer wel vragen. Maar we willen niet alleen maar ideeen hier. Rake plannen met uitvoering zitten we op te wachten, samen met die 297 andere leden.