Jump to content

Nieuwe 3VD'er

Motofreddie
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Hier dus een nieuwe (nouja, in ieder geval op het forum) 3VD'er. 

Mijn naam is Frederik, woon in Arnhem en heb sinds oktober vorig jaar een Tdm. De motor bevalt tot nu toe fantastisch. Stuurt en rijdt mooi en heeft toch nog karakter. Ik zocht eerst nog een oudere motor, jaren 60/70, met meer karakter (en ja toch ook minder rijgemak/comfort) , maar vond dit toch de perfecte tussenweg. Die oude komt er vast nog een keer naast te staan. 

Heb voor de aanschaf en tijdens het sleutelen al veel aan het forum gehad en zal er zeker nog wat aan gaan hebben. 

Groet! 

IMG_20220711_220559.jpg

Dankje! Ja daar heb ik ook over getwijfeld. Je ziet het niet aan het spuitwerk, maar ik miste wel de strepen op de kuip, die je wel op de tank ziet. Nu zie ik dat vaker op foto's op internet, maar neem aan dat ze zo niet geleverd worden? 

Dat zwarte op de zijkap is een sticker die er door een vorige eigenaar op is geplakt.

Dat rood is heel mooi maar verbleekt heel erg. Vandaar het vermoeden van overgespoten delen. Heb ooit een rode auto gehad en dat was ook poetsen,poetsen, poetsen. Daarna heb ik dan ook gezegd: Nooit meer een rooie! Maar buiten dat staat dat rood ze wel heel goed.

Klopt rood is een kwetsbare kleur. Vaseline schijnt ook goed te helpen alleen moet je dan niet door de regen gaan rijden 😉Gelukkig kan hij binnen staan en ik vermoed bij de vorige eigenaar ook. Die had hem in Italië bij z'n 2e huis staan, dus niet veel gebruikt. 

@Rob, is een stuk mooier dan zonder stickers. zo'n kuip zoek ik sowieso nog vanwege een klein scheurtje aan de bovenkant. Dus mocht iemand nog iets hebben liggen? 

Anders herstellen en de stickers los er bij zoeken, maar zo veel haast heeft het nog niet. 

Welkom Frederik!

Ik hoop voor de bestuursleden en de mensen binnen de club die veel routes maken en organiseren dat het niet alleen bij het lezen van het forem blijft.

Laat je gezicht, en motor eens life zien bij één van de activiteiten van de club!

Dit geld overigens niet voor jou alleen, maar voor alle (nieuwe) leden!