trace21r Posted July 5 Share Posted July 5 Ik heb een tracer9gt uit 2021 en wil nu engine guard van hepco-beckert installeren , 2 bouten aan elke zijde, maar ik heb geen flauw idee wat het aandraai moment moet zijn, een handboek is ook onvindbaar, heeft iemand enig idee hoeveel Newtometer het zou kunnen zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yammer900 Posted July 5 Share Posted July 5 Hier: https://www.hepco-becker.de/en/engine-protection-bar-incl-protection-pad-black-for-yamaha-tracer-9-gt-2021.html zie ik wel een gebruiksaanwijzing, maar geen aanhaalmomenten. Staan die misschien in het werkplaatshandboek van de Tracer 9 gt? Het zijn toch bestaande bouten die je gebruikt op/aan het blok of frame? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter H Posted July 6 Share Posted July 6 Het zijn allemaal M10x1,25 bouten, die zou ik met maximaal 30 Nm vastzetten. dat is ook bij een TDM een normale waarde bij die boutdiameter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts