bestuur-admin Posted June 19 Share Posted June 19 Beste leden , We willen jullie uitnodigen om zondag 3 juli de Brabantrit met ons te rijden Vanaf 10 uur verzamelen we in Herpen (bij Oss) bij Café-Zaal Thekes voor de traditionele koffie met appelpunt om vanaf 10:30 van start te gaan voor een rit van zo’n 200 kilometer door het Brabantse land. Voor de lunch hebben we gekozen voor Lierop, waarna de rit verder zal gaan naar het eindpunt in Ravenstein. Deze rit is alleen toegankelijk voor clubleden. Inschrijfgeld voor deze dag is €7,50 p.p. Dit kan na bevestiging van inschrijving worden over gemaakt op rekening: NL07 INGB 0007 8591 25 t.n.v. Yamaha TDM/TRX/Tracer Club Nederland Opgeven kan via: [email protected] Update 30-06 Dit zijn de deelnemers die zich tot nu toe hebben opgegeven: Marcel Elbertsen Jan van Ingen Hans Rijzenga Arwin Koens Nick van Genderen Theo van der Meer Harald Jansen Tony Wolf Frederik Smit Teus Verboom Peter van Oostenbrugge Annette van Oostenbrugge Jan Groeneweg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonelyrider Posted June 19 Share Posted June 19 Ik heb me ingeschreven deze is wel erg dichtbij mij dus deze ga ik niet overslaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Posted June 21 Share Posted June 21 Ook ingeschreven, ben weer benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harald66 Posted June 26 Share Posted June 26 ingeschreven, het lijkt mooi weer te worden. Dus op naar een mooie dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestuur-admin Posted June 26 Author Share Posted June 26 Er kan nog worden ingeschreven voor een rondje Brabant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T(DM)eus Posted June 28 Share Posted June 28 er komen er nog een paar bij hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERICR Posted June 28 Share Posted June 28 Helaas werken. Is in de achtertuin. Mooie route. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harald66 Posted June 29 Share Posted June 29 Op 6/28/2022 om 7:06 PM zei T(DM)eus: er komen er nog een paar bij hoor! zie niets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestuur-admin Posted June 29 Author Share Posted June 29 1 uur geleden zei harald66: zie niets Nu wel... 😉😉😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonelyrider Posted Saturday at 10:34 AM Share Posted Saturday at 10:34 AM Op 6/29/2022 om 10:35 PM zei bestuur-admin: Nu wel... 😉😉😉 Ik zou graag het adres en naam willen waar we gaan starten want die staat nergens vermeld gr, Jan van Ingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-thing Posted Saturday at 11:20 AM Share Posted Saturday at 11:20 AM 43 minuten geleden zei Lonelyrider: Ik zou graag het adres en naam willen waar we gaan starten want die staat nergens vermeld gr, Jan van Ingen Die staat gewoon in de mail met de routes die je hebt ontvangen. Maar voor de volledigheid: Café-Zaal Thekes, van Herpenplein 9, 5373 AH Herpen Alstublieft. 👍👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertho Posted Saturday at 01:16 PM Share Posted Saturday at 01:16 PM Of 🤔 je rijdt naar het startpunt van de route Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T(DM)eus Posted Saturday at 01:57 PM Share Posted Saturday at 01:57 PM Voor de deelnemers die vanuit het Noorden naar het Zuden rijden. We verzamelen bij Esso pompstation A2 na afslag Culemborg om 9.15 uur! Vertrek aldaar 9.15 uur!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedybiky Posted Sunday at 10:12 PM Share Posted Sunday at 10:12 PM Ik wil nog even vertellen dat ik mijn 2 voorrijders was kwijt geraakt op het laatste stukje van de rit doordat ik hem op reserve moest zetten en er nog wat andere oorzaken waren dat ik achterop raakte. Voor als ze misschien nog op zoek waren naar mij. Ik was toen gaan tanken bij de benzinepomp op de eerst volgende rotonde. Ook wist ik het adres niet waar de rit zou eindigen anders was ik daar nog wel naar toe gereden. Maar alsnog het was een leuke wilde rit. Wie nog wil weten wie ik was, ik reed op die rode 3vd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harald66 Posted Monday at 08:54 AM Share Posted Monday at 08:54 AM 10 uur geleden zei Speedybiky: Ik wil nog even vertellen dat ik mijn 2 voorrijders was kwijt geraakt op het laatste stukje van de rit doordat ik hem op reserve moest zetten en er nog wat andere oorzaken waren dat ik achterop raakte. Voor als ze misschien nog op zoek waren naar mij. Ik was toen gaan tanken bij de benzinepomp op de eerst volgende rotonde. Ook wist ik het adres niet waar de rit zou eindigen anders was ik daar nog wel naar toe gereden. Maar alsnog het was een leuke wilde rit. Wie nog wil weten wie ik was, ik reed op die rode 3vd We waren nog een stuk terug gereden maar konden jou niet vinden. Nog 15 minuten gewacht, toen maar doorgereden Was een mooie rit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skurlieburlie Posted Monday at 02:38 PM Share Posted Monday at 02:38 PM Ik was blij dat ik erbij kon zijn, ik heb genoten. Het was een mooie rit, dank aan diegene die hem gemaakt en uitgerold heeft. Bere gezellig , lekker gereden, gegeten en gelachen. dank allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasTDM Posted Monday at 05:06 PM Share Posted Monday at 05:06 PM Op 7/2/2022 om 12:34 PM zei Lonelyrider: Ik zou graag het adres en naam willen waar we gaan starten 18 uur geleden zei Speedybiky: Ook wist ik het adres niet waar de rit zou eindigen In de eerste aankondiging per mail stonden de adressen niet vermeld. Met behulp van Google heb ik de start en lunch locatie kunnen achterhalen. Ik weet dat er veel mensen niet op Facebook zitten, maar voor de volledigheid: ik zet in jet evenement en in een bericht op de FB pagina altijd zoveel mogelijk alle 3 de adressen. https://www.facebook.com/306130032791974/posts/pfbid02ypApUADQ1xqtYYMbembwLh98NNhr5BeaRKSNgLQdbDGrJVr7Ldp2VNKpXoXWH8LRl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-thing Posted Monday at 05:28 PM Share Posted Monday at 05:28 PM Mijn fout, de aankondiging moest eruit maar de horeca was nog niet bevestigd. Daarna heb ik er niet aan gedacht de adressen alsnog toe te voegen. Excuses. Marcel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frederik Posted Monday at 09:14 PM Share Posted Monday at 09:14 PM Maar een ieder die zich niet verslapen had was op de goede plaats . Oma had het goed onder controle . Was weer gezellig. Mooi weer en een mooi ritje. Ach Marcel je weet waar gewerkt wort !!!!!! In de mail stond het wel dus lezen is ook een kunst. Tot de volgende keer maar weer.👍😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knick Posted Monday at 11:59 PM Share Posted Monday at 11:59 PM Was gezellig en een mooie route helaas niet af kunnen maken (ivm tijd gebrek) maar was zeker voor herhaling vatbaar Tot de volgende keer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts