List Posted May 10 Share Posted May 10 (edited) Probleem met verlichting. Laatste tijd deed klein licht het niet en als ik een beetje frummelde in de kuip bij de draadjes achter de unit (linkerkant) deed hij het weer. Ik kon niets zien dus op gevoel. Nu heb ik weer geen klein licht maar ook geen grootlicht en geen achterlicht. wel remlicht en knipperlicht. Kan frummelen wat ik wil, noppes. Kan het zijn dat wanneer klein licht kapot is het andere het ook niet doet om eoa duistere reden terwijl dit wel een andere units zijn. of kan het een zekering zijn? Edited May 10 by List Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
List Posted May 11 Author Share Posted May 11 Zekering dus. En het kabelschoentje zit verdomd los op de koplamppool, vandaar dat het licht uitviel en na prutsen weer aanging. Denk 1x teveel geprutst en pang, zekering. Pffff, valt weer mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yammer900 Posted May 11 Share Posted May 11 Gelukkig maar kabelschoentje even lichtjes dichtknijpen en gaan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
List Posted May 12 Author Share Posted May 12 @Yammer900 lukt niet zo makkelijk, je kunt er niet soepel bij met een tangetje om subtiel te knijpen en ik durf niet te hard te knijpen want dan ben je verder van huis haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super7 Posted May 15 Share Posted May 15 Klein fittingschroevedraaiertje en de oogjes wat naar binnen buigen. Met een tang loop je het risico dat je de stekker kapot knijpt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts