ThomasTDM Posted April 15 Share Posted April 15 (edited) omdat sommige ritten van onze club ook op de Facebook pagina van de TDM TRX rijders geplaatst worden, leek het mij wel zo fair om ook een Meet en Greet van hun hier te delen. Ook Tracer rijders hebben nu toegang tot die groep (even lid worden via de Facebook pagina) en je kan deelnemen. 1 mei om 10.00 uur. Cafe Bar de Kolkrijst Zevenhuizerstraat 151 3828 PT Hoogland Rit wordt mede uitgezet door Gerard Noordhof ( @Gerard ) , hier wel bekend. https://www.facebook.com/groups/138078280132937/permalink/1014730379134385/ Edited April 15 by ThomasTDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasTDM Posted April 28 Author Share Posted April 28 Het wordt lekker weer van t weekend. Dus lekker met de motor erop uit... zaterdag is de Sleuteldag start 10.00 uur MVA Almere Meerveldstraat 55 1359 HZ Almere Haven zondag een Wilde Rit start 10.00 uur Café Bar de Kolkrijst Zevenhuizerstraat 151 3828 PT Hoogland (nabij Amersfoort) jammer genoeg dacht mijn vrouw, we vragen dit weekend kennissen op bezoek....🤔 dus kan zelf helaas niet aanwezig zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpio Posted April 28 Share Posted April 28 (edited) Als eea opschiet met de ketting enzo en evt. de Diversion kom ik ook die kant op. De vorige keer was gezellig Edited April 28 by jpio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpio Posted April 29 Share Posted April 29 Morgen verder met de diversion die wat meer problemen heeft dan opgegeven was. Kortom geen sleuteldag bij de MVA voor mij. Veel plezier aldaar voor hen die wel gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robnieuw Posted April 29 Share Posted April 29 Ik snap dat mensen weer afzeggen als ze eerder gemeldt hebben dat ze zouden komen maar dat creëert wel een bepaald beeld waardoor twijfelaars misschien dan maar ook wegblijven. Misschien een idee om een signaal te horen van leden die wel komen ? Een positief geluid scheelt misschien in opkomst. Ik kom morgen ! 👍 groet Rob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nico Posted April 29 Share Posted April 29 Ik rij zondag mee met de wilde rit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts