Riksgewijs Posted January 16 Share Posted January 16 Op 1/13/2022 om 12:44 PM zei appie26: Dat weet ik zeker... Geen massa productie. Zoveel 3VD rijders die daarin willen investeren zijn er ook weer niet denk ik. Ik zou hier wel oren naar hebben en zeker in willen investeren. Ik heb mijn motor gevonden. En wil deze nog heel lang rijden. Maar ik snap het wel hoor... Was ook wel een beetje als geintje bedoeld en als compliment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appie26 Posted January 17 Author Share Posted January 17 15 uur geleden zei Riksgewijs: En wil deze nog heel lang rijden. Maar ik snap het wel hoor... Was ook wel een beetje als geintje bedoeld en als compliment. Zo had ik het ook wel opgevat hoor! De redenen dat ik ervan overtuigd ben dat dit geen massa product kan gaan worden zijn dat ik niet denk dat er: A; niet zo heel veel 3VD rijders zijn die deze koplamp mod willen/kunnen maken. B; En mochten ze die mod wel willen, zich zo druk maken om die kier om daar van die ringen voor te willen hebben. Dat neemt niet weg dat als er ergens nog een gek rondloopt die serieus belang heeft bij zo'n setje ringen ik best wel een poging wil wagen om ze nog een keer te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris Posted January 17 Share Posted January 17 Zoals altijd ben ik wel in voor iets nieuws. Ook heb ik nog wel een paar van die koplamp units liggen.... Dus als je van die ringen maakt.... Mag ik dan op het lijstje? Ene... Ik vind niet dat jij je druk maakt als je zo'n ring ertussen wilt hebben. Het staat veel netter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robnieuw Posted January 17 Share Posted January 17 (edited) Gek nr 2 ( sorry Chris, jij bent nr. 1 ) 9 uur geleden zei appie26: Dat neemt niet weg dat als er ergens nog een gek rondloopt die serieus belang heeft bij zo'n setje ringen ik best wel een poging wil wagen om ze nog een keer te maken. Edited January 17 by robnieuw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appie26 Posted January 17 Author Share Posted January 17 2 setjes.... Check! Ik ga een poging doen! Grappig. Achteraf kon ik eigenlijk wel verwachten dat juist deze 2 gekken er wel oren naar zouden hebben..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuparia Posted January 17 Share Posted January 17 @appie26🙋♂️ Mag er nog een derde bij! Geen haast ik heb nog geen TDM maar die komt 100% en dan zal ik zeker deze mod gaan doen! Stuur me maar een tikkie (gegevens wisselen we wel uit via DM) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appie26 Posted January 17 Author Share Posted January 17 Toe maar.... Nog geen TDM maar al wel belang bij nogal exclusieve en onzinnige accessoires! Maar ik vind het goed. Ik ga mun best doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RBS Posted January 18 Share Posted January 18 Elke gek zijn gebrek 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riksgewijs Posted January 18 Share Posted January 18 Is de 3vd veel anders qua koplamp dan de 4tx? Ik vind het reuze mooi en het licht origineel valt wel tegen. Zeker door de kronkelende bossige wegen waar ik doorheen moet. Vandaar dat ik dit echt even volg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appie26 Posted January 18 Author Share Posted January 18 28 minuten geleden zei Riksgewijs: Is de 3vd veel anders qua koplamp dan de 4tx? Ik vind het reuze mooi en het licht origineel valt wel tegen. Zeker door de kronkelende bossige wegen waar ik doorheen moet. Vandaar dat ik dit echt even volg. Compleet anders....... Wat voor een 4TX het beste werkt qua verbetering van de lichtopbrengst laat ik aan de 4TX experts over, daar weet ik nix van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riksgewijs Posted January 18 Share Posted January 18 Ik heb wel led besteld voor het gewone licht. Maar dat is om in de gewone unit te doen ipv gewone lampen. Ik zoek nog even verder. Dank alvast voor alle informatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickBRG Posted February 16 Share Posted February 16 Ik wil ook graag een setje ringen. Dit is juist de reden waarom ik het nog niet gedaan had! Heel tof! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robnieuw Posted April 3 Share Posted April 3 (edited) Ik kom deze koplampen tegen voor relatief goedkoop. . Ik denk dat het wel past in een ‘adventure’ look op de 3vd in combinatie met Abjan’s ringen. Ben benieuwd hoe jullie dit vinden. Wel even wat afslijpwerk. https://www.usbikepartsgermany.de/en/light/headlight-angel-eye-led-5-75-2004-2014-sportster-xl-883-and-1200/a-697 Edited April 3 by robnieuw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appie26 Posted April 4 Author Share Posted April 4 Het is ff de vraag of deze lampen met of zonder behuizing die 5.75" zijn. Vaak is dat van de lamp zelf en zou het met behuizing dus een te grote diameter worden ben ik bang. Misschien is daar achter te komen. Op zich zal het op een adventure versie van een 3VD zeker wel goed staan. Die ringen wordt aan gewerkt! Het is ff heel druk hier dus hopelijk heb je nog ff geduld. Ze moeten nog gewalst worden, maar de wals is vaak bezet op het moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robnieuw Posted April 4 Share Posted April 4 Ik heb geen haast 😉. Veels te koud .. mijn gereedschap werkt niet onder de 18 graden. 😁. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts