Jump to content

Angel Eyes 3VD

appie26
 Share

Recommended Posts

17 uur geleden zei RBS:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een buitenplaatje van de volledige motor met de lampen aan. Ofwel, aan het werk 😉

Goed idee. ik zal um komend weekend ff naar buiten rollen. Echt aan het werk wil nog niet. Er missen wat cruciale onderdeeltjes aan i.v.m. winterprojectjes. Maar daar zie je nix van op een foto. (Zolang die maar van de rechter kant genomen wordt tenminste).

Edited by appie26

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op 1/12/2022 om 10:08 AM zei appie26:

Goed idee. ik zal um komend weekend ff naar buiten rollen. Echt aan het werk wil nog niet. Er missen wat cruciale onderdeeltjes aan i.v.m. winterprojectjes. Maar daar zie je nix van op een foto. (Zolang die maar van de rechter kant genomen wordt tenminste).

Ben gewoon benieuwd naar het totale plaatje. Plaatje van rechts lijkt mij voldoende 😉

5 minuten geleden zei Mattro:

Ik geloof dat het probleem bij de 4x is de linker kant is niet helder 

Precies. En die pool uit die link die ik heb gepost heeft dat wel voor elkaar. Ik heb laatst al eens gekeken of die koplamp toevallig in Engeland gespiegeld is. Dan kun je een Engelse unit scoren en dan daar het glas van af pikken. Maar van wat ik zo snel zag zijn die units helaas niet gespiegeld. 

Ik kan me nog wel voorstellen dat je een soort kopie van de bestaande glazen maakt door een plaatje plexiglas eroverheen te laten smelten zodat die de juiste vorm krijgt.  En die dan in de lamphouders zien te lijmen.  Het zijn zo te zien 2 losse glaasjes. Die los van elkaar namaken lijkt me wel te doen. De nieuwe Angel Eyes units in de koplamp houders maken zal ook wel lukken. Het glas is de uitdaging.

Ik denk ff hardop. Ik ken de exacte opbouw van een 4tx unit niet dus misschien klets ik maar wat.....