Jump to content

Rik's TDM 850

Riksgewijs
 Share

Recommended Posts

Op 8/3/2022 om 1:12 PM zei scumari:

Recentelijk heb ik irridium bougies geplaatst in mijn 850 4TX. Merk echt wel verschil. Start beter en sneller stationair, verbruik van gemiddeld 1:17 naar 1:19.

Ook tijdens optrekken mooi geleidelijk vermogen en met cruisse (gasklem) loopt hij mooier, stabieler.

Ben er blij mee 😁

Grt Rick

Waar heb je die aangeschaft? Heb ik eigenlijk ook wel oren naar eigenlijk. Of is het beter dit volgend jaar mee te nemen met de onderhoudsbeurt weer. Heeft hij net gehad. 

21 uur geleden zei Riksgewijs:

Is al wel even geleden maar ik wilde het toch even delen. 

Ik heb  zijreflectie op de wielen aangebracht. Staat best mooi en wat ik zo gezien heb werkt het ook nog eens goed. Beter maar gezien te worden toch? 

Wat vinden jullie ervan? 

20220718_181827087_iOS.jpg

Ik zie het nooit als zijreflectie maar gewoon als verfraaiing. Elke motor frist ervan op! En die reflectie zal wel en is mooi meegenomen. Maar in basis is het gewoon een simpele betaalbare mod die een erg fraai resultaat geeft. Dus goed bezig!

@appie26Dat is zeker waar, ziet er gelijk een stuk beter uit. 

Straks ook maar eens aan de slag met de led verlichting, die ik heb ik inmiddels al. Alleen moet nog een ring draaien zodat deze in de houder past. Heb daar ook al een idee over hoe dit uit te voeren. Kom ik later op terug.