Jump to content

Afscheid van jullie clubje

Flamingo
 Share

Recommended Posts

Allen,

omdat ik nu al een tijdje een andere motor rij wordt het tijd om afscheid te nemen. Ik heb altijd genoten van jullie enthousiasme en vond ook de meetings en bijeenkomsten erg leuk. Vooral Bij Pieter Hessels de BBQ partij met muziek kon ik erg waarderen. Pieter bedankt hiervoor.

Nu rij ik een Ducati Multistrada 950s en kan deze een ieder aanraden. Ik zal geen foto posten want een vreemd merk dat hoort niet op deze site.

Groeten,

Arnold

Edited by Flamingo

Jammer dat je gaat.

Ik heb twee manden geleden een rondje met die Multistrada gereden en ik was best enthousiast, mijn vrouw helaas iets minder, iets met een nieuwe keuken of zo.

Een foto is geen probleem hoor, dat heb ik ook gedaan.

Veel plezier met je Italiaan.

2 uur geleden zei M-thing:

Jammer dat je gaat.

Ik heb twee manden geleden een rondje met die Multistrada gereden en ik was best enthousiast, mijn vrouw helaas iets minder, iets met een nieuwe keuken of zo.

Een foto is geen probleem hoor, dat heb ik ook gedaan.

Veel plezier met je Italiaan.

Tja hij is een stuk duurder. Maar een vergelijk zou niet eerlijk zijn. Hij is namelijk een keer zo duur als we van de nieuwprijs uitgaan. Maar ik kan een ieder een proefrit aanbevelen. Als is het maar voor de fun.

20190912_180253.jpg

Strakke bak hoor.

Er stond bij Motoport in Hippolytushoef een 2018 te koop, die moest haast €13000 kosten.

Dat is al €2000 meer dan mijn 900 destijds nieuw kostte.

Maar goed, een Tracer of vergelijkbare BMW gaat inmiddels ook aardig in de papieren lopen.

Ducati, mijn oude liefde, heb een paar sportmodellen gehad maar moest helaas afscheid nemen ivm nekproblemen.
En eerlijk gezegd, Duc blijft kriebelen maar de TDM850 bood mij uitkomst, 2-cilinder, betaalbaar, zuinig, goedkoop in onderhoud en prima rijgedrag.
Veel plezier, echt schitterend deze Duc