Jump to content

Zondag 4 Juli 2021, Frieslandrit

Recommended Posts

Zondag 4 Juli 2021, Frieslandrit
   image.png.a72c3b9a1fb46f318b3984673ebe9cb8.png

Beste leden,

Na het succes van de kennismakingsrit hebben we de smaak te pakken en nu ook Mark en Hugo ons wat meer pleziertjes gunnen, gaan we op zondag 4 Juli Friesland maar eens met een bezoek vereren.

image.png.add1237bde9a2be195fd26821cb4014f.pngWe rijden een route van zo’n 200 kilometer met begin en eindpunt in Lemmer
We verzamelen om 10.00 uur bij Beachclub Lemmer

(https://www.beachclublemmer.nl/ ) waar de traditionele koffie met appelpunt voor ons zal klaarstaan.

image.png.3eff861db64559942397d8fc76bf506a.png

Omstreeks 10.30 willen we vertrekken voor het eerste deel.

De lunch wordt genuttigd in Franeker (https://www.dedoelen-franeker.nl/ ).

Het eindpunt is bij image.png.662ac1457dc17673f0f42a22ce921ed7.pngCafé restaurant de Eerste Aanleg (https://eersteaanleg.com/ ).

Inschrijfgeld voor deze dag is €7,50 p.p.

Opgeven kan via: [email protected]

Zondag 4 Juli 2021.docx

Edited by harald66

De volgende mensen hebben zich inmiddels opgegeven:

1

Casper vd Elst

2

Jaap Kouwenhoven 

3

Jakob Slopsema

4

Nico van der Meer

5

Douwe de Jong

6

Mario Honcoop

7

Michael Nijenhuis (& Duo)

8

Harm Scholten

9

Frederik Smit

10

Arwin Koens

11

Abjan Dijkema

12

Heerco Walinga

13

Pieter Hessels

14

Tony Wolf

15

Louis Nollen

16

Leon Veens

17

Henk Hoed

Edited by M-thing
  • 2 weeks later...
1 minuut geleden zei brand:

Ben ik erg vervelend als ik vraag of de routes al verstuurt zijn?:eek:

Ik heb in iedergeval nog geen route gehad.ff-

Te snel bericht gemaakt.

De clubberichten zijn in de spam map terecht gekomen.:eureka:

Heren organisatie,

Bedankt voor weer een mooie toerrit door het fraaie Friesland. 

Heerco bedankt voor het voorrijden.:]

Mannen met de problemen beterschap. 

Posted (edited)

Graag gedaan Pieter! De route tot de lunch stop was top. Hopelijk was de 2e helft ook zo mooi..... Op de terugweg heb ik me toch een paar wolkbreuken op de helm gehad....... Ondanks de regen overall was ik toch behoorlijk nat geregend. Gelukkig scheen tijdens de route zelf de zon ☀️

Edited by appie26

Toercommissie / bestuur, bedankt voor het organiseren van de Frieslandrit. Genoten van de vele mooie binnendoor slingerwegen die Friesland rijk is en heb heerlijk kunnen sturen samen met de mede TDM-ers. Voor twee TDM-ers, beterschap.

Was weer een mooie rit . Toch weer op wegen gereden die ik nog niet kende . In Franeker nog wat rondgereden jeugd herinneringen en waren zowaar nog aan het kaatsen . 

Toercommissie bedankt. Zal hem zeker nog wel een keer rijden .👍

Motor is weer boven water en wordt binnenkort bij Pieter afgeleverd. Optisch ziet het er goed uit, linker uitlaat staat wat naar binnen. Moet nader geïnspecteerd worden. Schade toegebracht door een uur onder water te zijn geweest moet nog onderzocht worden. Persoonlijk valt het mee, op dat moment nergens last van maar kon gisteravond nauwelijks mijn linkerknie bewegen. Vanochtend foto's gemaakt, niets gebroken. Waarschijnlijk hebben de pezen binnenkant knie een flinke tik gehad, motor is erop gevallen. Zal nog een paar dagen duren.
Hopelijk ook goed nieuws voor de andere persoon.

Bedankt voor alle personen die hebben geholpen en steun hebben aangeboden! Erg gewaardeerd! Tot een volgende keer.

Om het verhaal ff compleet te vertellen.

In mijn groepje moesten er 2 in een onoverzichtelijke bocht plots uitwijken voor tegemoetkomende auto's. 
Ze zijn daarbij helaas in de berm beland en daar onderuit gegleden. 
De voorste bestuurder is daarbij op de zijkant in het gras beland en is met een pijnlijke schouder naar het ziekenhuis gebracht om foto's te laten maken.  
De achterste bestuurder (Douwe) is met motor en al met een pirouette in de naast gelegen sloot beland waarbij de motor op de spiegels na volledig kopje onder is gegaan. 
De motor moest er door een bergingsauto met de kraan uit gehesen worden. Pieter had goede hoop dat de motor wel te redden is.
Balen dat je toch ook geblesseerd bent geraakt Douwe. Heel veel beterschap! 

Iedereen bedankt voor weer een heerlijke rit door het mooie Friesland.

Sterkte voor de twee pechvogels.

Hele dag prachtig weer maar zoals verwacht op de terugweg volledig nat geregend, maar dat was op weg naar huis.....😁

Tot de volgende