Jump to content

Zondag 6 Juni Kennismakingsrit TTTCN 2021

Recommended Posts

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 uur geleden zei slop:

¬†‚Ķ.¬†en stille¬†motoren zijn het¬†ūüėĀ

Na de bocht klonk het ws iets anders ūüėú

1 uur geleden zei slop:

Wel opvallend rustige rijders 

Daar wil ik graag wat aan doen ( in positieve zin)¬†ūüĎä.¬†Ik mis echt bochtentechniek. Binnenkort¬†weer een bochtentraining¬†doen. Misschien door de club georganiseerd?¬†

7 uur geleden zei appie26:

Als 

Als ik niet was stilgevallen langs de A1 met een compleet leeggereden tank was er een 2e 3VD bij geweest. Maar met name de 3VD is de laatste jaren sowieso met een lampje te zoeken bij de TTTCN evenementen, terwijl er in Nederland toch nog best wel wat rondrijden als je Facebook moet geloven. Kwam er zelfs op de heenweg nog 1 tegen. Maar daar zullen ook waarschijnlijk wel veel budget rijders tussen zitten en geen pure 3VD fanaten.

Drinkt ie wat meer met de flatsides ūü§£?

2 uur geleden zei robnieuw:

Na de bocht klonk het ws iets anders ūüėú

Daar wil ik graag wat aan doen ( in positieve zin)¬†ūüĎä.¬†Ik mis echt bochtentechniek. Binnenkort¬†weer een bochtentraining¬†doen. Misschien door de club georganiseerd?¬†

Gewoon even bij 2TheExperience kijken, half dagje trainen en je bochten gaan ineens een heel stuk beter!

8 uur geleden zei RBS:

Drinkt ie wat meer met de flatsides ūü§£?

Dat doettie..... 1:15...... Maar dit was domme fout. Dagteller zet ik altijd op 0 na een tankbeurt. Die stond op 0 alleen zat er bijna geen peut meer in. Tegen de tijd dat ik dat doorhad had ik hem al leeggestart.......... En dan maar wachten op hulp met startkabels..... 

4 uur geleden zei appie26:

Dat doettie..... 1:15...... Maar dit was domme fout. Dagteller zet ik altijd op 0 na een tankbeurt. Die stond op 0 alleen zat er bijna geen peut meer in. Tegen de tijd dat ik dat doorhad had ik hem al leeggestart.......... En dan maar wachten op hulp met startkabels..... 

Ik heb altijd een startkabel bij me.  Al vaak mogen gebruiken , 1 x zelfs voor mezelf.......

Posted (edited)
8 uur geleden zei appie26:

alleen zat er bijna geen peut in

als ik ben wezen rijden, tank ik hem altijd af vlak bij huis. Heb ik altijd een volle tank als ik ga rijden

Edited by ThomasTDM

24 minuten geleden zei ThomasTDM:

als ik ben wezen rijden, tank ik hem altijd af vlak bij huis. Heb ik altijd een volle tank als ik ga rijden

Dat doe ik normaal gesproken ook altijd. En aangezien de teller op nul stond ging ik daar ook van uit. Maar schijnbaar is er de laatste rit een reden geweest om direct naar huis te rijden. Mijn geheugen laat me ff in de steek op dat punt. Da's op zich niet zo erg maar hoe die teller toch op 0 is gezet zonder dat er getankt is is mij nog steeds een raadsel. Het gaat al 10 jaar goed.....  Maar er zijn ergere dingen, gewoon uithuilen en op naar de volgende rit.

1 uur geleden zei appie26:

Dat doe ik normaal gesproken ook altijd. En aangezien de teller op nul stond ging ik daar ook van uit. Maar schijnbaar is er de laatste rit een reden geweest om direct naar huis te rijden. Mijn geheugen laat me ff in de steek op dat punt. Da's op zich niet zo erg maar hoe die teller toch op 0 is gezet zonder dat er getankt is is mij nog steeds een raadsel. Het gaat al 10 jaar goed.....  Maar er zijn ergere dingen, gewoon uithuilen en op naar de volgende rit.

Ik denk dat ik de oorzaak weet. De laatste rit die je gereden heb, was zo ontzettend mooi dat je totaal uit je ritme was, en met je hoofd in de wolken.:) 

9 minuten geleden zei T(DM)eus:

Ik denk dat ik de oorzaak weet. De laatste rit die je gereden heb, was zo ontzettend mooi dat je totaal uit je ritme was, en met je hoofd in de wolken.:) 

Dat zal het zijn!