Jump to content

Zondag 6 Juni Kennismakingsrit TTTCN 2021

harald66
 Share

Recommended Posts

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7 uur geleden zei Yammer900:

Veel plezier allemaal, jullie hebben écht mazzel met het weer zo. Hopelijk kan ik een video schieten als jullie langsrijden...

zag jou staan in de bocht

Prachtige ritten gemaakt gisteren, door een mooi gebied waar ik nooit eerder was geweest. En uitstekende voorrijders, dankjewel!
Was voor mij echt bedoeld als kenningsmaking met de club. En ja, ik heb me zojuist als lid aangemeld. 
Tot een volgende keer!

48 minuten geleden zei robnieuw:

1 puntje: Er waren maar 1 x  3VD en 1 x 4TX . Die vertegenwoordiging kan beter !!👍😉

Schandalig!

Dan moet ik de volgende keer toch ook maar meerijden.. maar het kwam me deze keer toch echt niet uit...

groet,

Pieter

Als 

51 minuten geleden zei robnieuw:

1 puntje: Er waren maar 1 x  3VD en 1 x 4TX . Die vertegenwoordiging kan beter !!👍😉

Als ik niet was stilgevallen langs de A1 met een compleet leeggereden tank was er een 2e 3VD bij geweest. Maar met name de 3VD is de laatste jaren sowieso met een lampje te zoeken bij de TTTCN evenementen, terwijl er in Nederland toch nog best wel wat rondrijden als je Facebook moet geloven. Kwam er zelfs op de heenweg nog 1 tegen. Maar daar zullen ook waarschijnlijk wel veel budget rijders tussen zitten en geen pure 3VD fanaten.