Jump to content

Recommended Posts

37 minuten geleden zei RBS:

Mijn TDM staat nu bij EPS uitlaten om de Bos GTS carbon dempers erop te krijgen. Hebben een E-keur maar officieel niet voor de TDM. Bij een geluidsmeting kom ik er ook vast niet door.

Ze klinken vast like a Boss!

8 uur geleden zei Yammer900:

Ik vind deze dempers wel erg fraai qua geluid en hoe ze er uit zien:

Toont en klinkt wel een beetje als de Mivv uitlaten die onder de mijne zitten... Weet even niet welk model dat is, of hoe betaalbaar ze zijn, maar klinken lekker en niet te gek luid. 

Op 5/20/2021 om 2:22 PM zei Tdm850 johan:

Toch nog maar eens kijken van hoe of wat met de pro stocks

Ik heb er destijds db killers in laten zetten (origineel Laser) was net het scherpe er een beetje af. 

Als je overigens niet steeds als een zotte je gas opentrekt, maar gewoon gedoseerd, is er prima mee te rijden.

• 2 weeks later...

Ik vind de Laser’s Pro Stock naar huidige maatstaven wel heel luidruchtig. Zeker gezien de verscherpte controles, boetes van meer dan 300 euro en mogelijke een WOK reden om een paar Db killers te monteren. Heb er twee van 35 mm inclusief verzending voor 9,20 euro bij AliExpress besteld die er binnen 10 dagen waren. Met hittebestendig tape passend gemaakt.

Tot slot een gaatje 6mm geboord en de Db killers met een rvs imbusboutje vastgezet. Het was in 20 minuten voor elkaar.

Het echt harde is eraf maar wel wat beschaafder en zeker nog karaktervol.

Zat vandaag bij de Kaag te genieten op een terras en als er dan een paar van die Harley’s met open uitlaten voorbij komen word ik ook niet blij. Niet meer... ik begin oud te worden ....😂🤣

3 minuten geleden zei Super7:

Ik vind de Laser’s Pro Stock naar huidige maatstaven wel heel luidruchtig. Zeker gezien de verscherpte controles, boetes van meer dan 300 euro en mogelijke een WOK reden om een paar Db killers te monteren. Heb er twee van 35 mm inclusief verzending voor 9,20 euro bij AliExpress besteld die er binnen 10 dagen waren. Met hittebestendig tape passend gemaakt.

Tot slot een gaatje 6mm geboord en de Db killers met een rvs imbusboutje vastgezet. Het was in 20 minuten voor elkaar.

Het echt harde is eraf maar wel wat beschaafder en zeker nog karaktervol.

Zat vandaag bij de Kaag te genieten op een terras en als er dan een paar van die Harley’s met open uitlaten voorbij komen word ik ook niet blij. Niet meer... ik begin oud te worden ....😂🤣

Thanks 

Had ook al zitten kijken  om idd bij alie extra DB killers  te bestellen .

Er zitten er nu wel  al in .

Maar ik had zoiets  van  mischien extra   maar dan  begin demper  

Dus tussen  de demper  en Y stuk 

En anders kleinere  en dan die extra  bij de andere gelaste  db killer