Jump to content

afscheid van het cluppie

Recommended Posts

hee jongelui ik hem een paar weken geleden  mijn tdm 850 3vd verkocht.

dat was die machine in de amerikaanse racing kleuren van  kenny roberts.

altijd met heel veel plezier mee gereden,maar voor mij toch niet meer spannend genoeg.ik vind het nog steeds een van de mooiste machines die er is ,en ik heb zelfs overwogen om hem in de woonkamer te zetten,maarja ik zal het geld wel kunnen gebruiken om de volgende machine rijdend te houden.😬

bedankt voor de leuke jaren ,en ook de geweldige  hemelvaart weekenden,en mooie toertochten in nederland.

de volgende machine wordt in ieder geval een stuk  spannender.

een ducati multistrada 1200.elke rit weer die spanning ...blijft ie wel heel hihi

veel geluk.en misschien komen we elkaar nog eens tegen.

groetjes 

marcel de winter

Veel plezier met je nieuwe uitdaging Marcel, ga je nu ook lid worden van die club met de mooie poloshirts en rijdende werkplaats ?

Hopelijk volgend jaar weer eens tot ziens ergens in Duitsland ? Wie weet...

• 2 weeks later...

bedankt voor de mooie reacties .

ja de tenere t7 rijdt echt super goed  en ik vind hem ook heel mooi maar ik vond het blok veel te tam. maar hij komt er zeker wel een keer .

die 950 multistrada heb ik mee grereden,  snap ik echt niet .is een suf ding onder de 6000 tpm veel zwakker dan de tdm. hij voelde ook niet als een twee cilinder

hij stuurde ook veel zwaarder dan mijn tdm. de 1200 voldoet wel aan mijn wensen...is ook een buckellist dingetje

Posted (edited)

Hoop dat je héél veel plezier gaat beleven op je "dingetje" blijft een mooie fiets. mss nog eens tot ziens, ik zeg kom gewoon naar een club rit metter tijd.👍🏻

Edited by SoSo