Jump to content

Terug van weg geweest!

Recommended Posts

Beste Alle,

Toch maar weer eens aangemeld.

Eerst jaren lid geweest van de club maar door verhuizing naar het Zeeuwse landschap werd het allemaal net iets te ver. 

ik ben Ron en 54 jaar jong en heb mij Trix in 1996 nieuw gekocht bij Termaat in Nijmegen.

Heb mij Trix nog steeds maar buiten het feit dat de jaren  wel aangetikt hebben is dat met de kilometers helaas niet zo gelukt.

Teller staat nog op een maagdelijk stand van 6893 kilometers :$ (tja, veel rijden doe ik dus duidelijk niet, |( mis een mede Trix in de regio)

Het volgende zit erop:

Dynojet stage 1 kit
K&N open Filters
R1 remklauwen
Wielen gepolijst en goudkleurig gespoten.
Over startnummerplaat
Over titanium rem/schakelset
Over chain sprocket cover
Over duo zit cover
Carbon voorspatbord 
Carbon huger achter
Carbon rem reservoir deksel
Arrows Kevlar open uitlaten (eeuh nee deze zijn nooit voor een TRX bedoelt geweest)
Witte tellers (self Made)
Stalen remleidingen
F1 spiegels
Alarm

Ik geloof dat dit het wel is.

Groetjes,

Rokoni

Hier nog een plaatje van mij Trix voor diegene die hem niet kent.

full

Wel mijn Trix niet mijn vrouw :?
ook niet mijn vriendin, minnaar, buurvrouw of iets dergelijks :(

Welkom Rokoni, 

Een zeer fraaie TRX..een hoop smaakvolle en zinnige zaken zitten op je fiets! Die kilometer stand kan je wel iets aan doen bij de club.. Gewoon een paar x met een rit of weekend mee gaan...( Zo Corona wil)

Grt, Chris

PS.. kan deze foto ook op posterformaat uitgebracht worden..?

Wil er alvast 1 bestellen, motor staat er mooi op, de vrouw zit niet in de weg..😎

23 minuten geleden zei chris:

Welkom Rokoni, 

Een zeer fraaie TRX..een hoop smaakvolle en zinnige zaken zitten op je fiets! Die kilometer stand kan je wel iets aan doen bij de club.. Gewoon een paar x met een rit of weekend mee gaan...( Zo Corona wil)

Grt, Chris

PS.. kan deze foto ook op posterformaat uitgebracht worden..?

Wil er alvast 1 bestellen, motor staat er mooi op, de vrouw zit niet in de weg..😎

Hoi Chris,

Wat de kilometerstand betreft ben jaren lid geweest van de club, maar helaas dat hielp niet😇, dat gewoon een paar keer meerijden was het probleem. Te weining ritjes vanuit de club in het Zeeuwse.

Foto op posterformaat ..ff. denken.   laat ik daar maar niet aan beginnen direct gaan ze met ander zaken associëren.

18 minuten geleden zei Yammer900:

Erg fraai, is dat wel roadlegal zonder koplamp?

En welkom terug!

Hoi Yammer900,

Er zit wel degelijk een koplamp op hoor, kijk maar goed.

Maar al was die er niet.....ik rij nauwelijks, motor staat geschorst in de garage dus dan is het zeker geen probleem 😇

Hoi Ron,

Welkom hier. Ik zie het plaatje helaas niet. Maar zal best een fraai ding zijn. Je Avatar is overigens niet uniek (wordt ook door iemand anders gebruikt).

Je kan beter een fraai kiekje van je eigen motor voor gebruiken

• 2 weeks later...
Posted (edited)
Op 3/21/2021 om 4:09 PM zei ThomasTDM:

Hoi Ron,

Welkom hier. Ik zie het plaatje helaas niet. Maar zal best een fraai ding zijn. Je Avatar is overigens niet uniek (wordt ook door iemand anders gebruikt).

Je kan beter een fraai kiekje van je eigen motor voor gebruiken

Hoi ThomasTDM,

Eerst eens kijken voor je commentaar geeft.

Maar zoals je al aangaf zie je geen plaatje, dus kun je ook eigenlijk niet tot de conclusie komen dat ik niet mijn eigen Avatar gebruik.

dan moet je toch eerst eens het plaatje hieronder bekijken.

Deze is absoluut uniek en zeker voor mij daar het mijn eigen motor betreft. ( en nee deze motor is nog nooit van een ander geweest).

Beetje kwestie van plaatje van mijn eigen motor photoshoppen en je hebt een uniek plaatje.

Dus # Pieter H zou eens een eigen plaatje kunnen gebruiken in plaats van ongevraagd die van een ander ergens van internet te halen en te gebruiken.

338275073_TRXWatermerk.jpg.088c3c0bc948c8b0702d6f880b0bb18a.jpg

Edited by Rokoni

😂😂 interessante ontwikkeling. Al kun je het Thomas echt niet kwalijk nemen dat hij dit niet direct ziet. Zijn commentaar had van een ieder kunnen komen en met de beste bedoelingen. Op dit forum zijn wel al jaren gewend deze avatar te zien, gelinkt aan Pieter.  Ik denk ook elke keer dat Pieter iets gepost heeft als ik een bijdrage van jou binnen zie komen, even wennen... 👍😁

1 minuut geleden zei robnieuw:

😂😂 interessante ontwikkeling. Al kun je het Thomas echt niet kwalijk nemen dat hij dit niet direct ziet. Zijn commentaar had van een ieder kunnen komen en met de beste bedoelingen. Op dit forum zijn wel al jaren gewend deze avatar te zien, gelinkt aan Pieter.  Ik denk ook elke keer dat Pieter iets gepost heeft als ik een bijdrage van jou binnen zie komen, even wennen... 👍😁

😄 Inderdaad helemaal met je eens.

Alleen de heel vroege leden van de club zullen hem nog herinneren daar ik van ca. 1996 tot volgens mij ergens in 201? wel lid ben geweest van de club.💪

De rest kan het inderdaad niet beter weten. maar bij deze het verhaal achter het plaatje. 🙂👍

@Rokoni

Niet zo kort door de bocht.

Ik kan in jou eerste bericht alleen de foto van je motor niet zien (zie bijlage) wel je avatar.

Ondanks dat ik al vele jaren lid ben van de club kan je niet van mij verwachten dat ik alle avatars van (oud)leden uit m'n hoofd ken.

Mijn opmerking (is wat anders dan commentaar) ging alleen over het visuele aspect dat de avatar van jou en van @Pieter H er voor mij hetzelfde uitzien. 

Dat Pieter die avatar "van jou" gebruikt zal dezelfde reden hebben als mijn opmerking. Hij weet waarschijnlijk ook niet dat het "jouw avatar" is en zal deze ergens van internet geplukt hebben. Lees goed "waarschijnlijk" want ik weet dat uiteraard niet met zekerheid.

Het is voor mij in elk geval geen reden om Pieter hierover te berichten zoals je in je pb schrijft, dat is niet aan mij. Als iemand dat zou moeten doen, dan ben jij dat zelf.

Overigens heb ik een foto van jou motor wel ergens anders gezien (foto album) maar de avatar niet zo groot uitvergroot om tot de conclusie te moeten komen jouw motor daarin te herkennen. Ook dat kan je mij niet kwalijk nemen.

Screenshot_2021-04-05-13-31-37-408~2.jpeg

Edited by ThomasTDM

Volgens mij het gewoon een plaatje van een Frans stripverhaal?

maar goed, ik kan daar mis mee zijn, ik heb het inderdaad van internet geplukt.

maar je hebt inderdaad een mooie TRX!

Nu maar even nadenken over een nieuwe avatar.....

groet,

Pieter

Posted (edited)
1 uur geleden zei ThomasTDM:

@Rokoni

Niet zo kort door de bocht.

Ik kan in jou eerste bericht alleen de foto van je motor niet zien (zie bijlage) wel je avatar.

Ondanks dat ik al vele jaren lid ben van de club kan je niet van mij verwachten dat ik alle avatars van (oud)leden uit m'n hoofd ken.

Mijn opmerking (is wat anders dan commentaar) ging alleen over het visuele aspect dat de avatar van jou en van @Pieter H er voor mij hetzelfde uitzien. 

Dat Pieter die avatar "van jou" gebruikt zal dezelfde reden hebben als mijn opmerking. Hij weet waarschijnlijk ook niet dat het "jouw avatar" is en zal deze ergens van internet geplukt hebben. Lees goed "waarschijnlijk" want ik weet dat uiteraard niet met zekerheid.

Het is voor mij in elk geval geen reden om Pieter hierover te berichten zoals je in je pb schrijft, dat is niet aan mij. Als iemand dat zou moeten doen, dan ben jij dat zelf.

Overigens heb ik een foto van jou motor wel ergens anders gezien (foto album) maar de avatar niet zo groot uitvergroot om tot de conclusie te moeten komen jouw motor daarin te herkennen. Ook dat kan je mij niet kwalijk nemen.

Screenshot_2021-04-05-13-31-37-408~2.jpeg

Hoi ThomasTDM,

Sorry maar lees van jou het volgende "Je kan beter een fraai kiekje van je eigen motor voor gebruiken" en dat doe ik toch. 

Ik wilde even wel duidelijk maken dat je aannames niet klopte aangaande mijn Avatar.

Dat Pieter H hem gebruikt is allen maar een eer.

Ik ga niet kort door de bocht daar rij ik te weinig voor.😗

Edited by Rokoni
1 uur geleden zei Pieter H:

Volgens mij het gewoon een plaatje van een Frans stripverhaal?

maar goed, ik kan daar mis mee zijn, ik heb het inderdaad van internet geplukt.

maar je hebt inderdaad een mooie TRX!

Nu maar even nadenken over een nieuwe avatar.....

groet,

Pieter

De jongens van Joe Bar uit Frankrijk hebben inderdaad een rondje op mijn brommer gereden. ( overigens nooit in het Franse stripblad uitgebracht)😇

Stuur maar een mooi plaatje van je brommer ga ik wel even Photoshoppen voor je.

Met fraai kiekje bedoelde ik een foto zoals bijvoorbeeld bij het tankstation en niet een stripverhaal plaatje, op dat moment niet wetende dat dat stripverhaal plaatje je eigen motor bevatte.

Nogmaals, zelfs met zichtbaarheid van de foto van jouw motor was mij de overeenkomst met die in de avatar niet opgevallen zonder die avatar uit te vergroten, wat normaal gesproken niet veel mensen doen (denk ik)

2 minuten geleden zei ThomasTDM:

Met fraai kiekje bedoelde ik een foto zoals bijvoorbeeld bij het tankstation en niet een stripverhaal plaatje, op dat moment niet wetende dat dat stripverhaal plaatje je eigen motor bevatte.

Nogmaals, zelfs met zichtbaarheid van de foto van jouw motor was mij de overeenkomst met die in de avatar niet opgevallen zonder die avatar uit te vergroten, wat normaal gesproken niet veel mensen doen (denk ik)

Iemand met zo'n mooi blauwe pet op zou de zaken toch tot op detail moeten uitzoeken.😱

Maar het is je vergeven hoor. 👍

14 minuten geleden zei ThomasTDM:

off topic!

447276680_Collage2021-04-0516_13_172.jpg.6c09462f3bae7ac21bef9257c9b22d31.jpg

:copper2:

Maar, die passagier zat/zit wel heel hard met die afdekkap nog op de buddy lol.

:ontopic1:

Whaa ha ha .. das een goeie.😂lol.

👍:thumbsup: