Yammer900 Posted Monday at 03:24 PM Share Posted Monday at 03:24 PM Ik vroeg me af of er een kaart of iets met Google Maps is waarop de locaties van de leden staan? In geval van pech oid of gewoon om te zien of er bij jou in de buurt een clublid woont lijkt mij wel handig/leuk. Zo dacht ik mijn dorp, Hoef en Haag, bij de nieuwste nieuwbouw ergens een 3VD in een garage te zien staan. Is misschien wel leuk om zo contact te maken. Quote Link to post Share on other sites
Pieter H Posted Monday at 03:50 PM Share Posted Monday at 03:50 PM 25 minuten geleden zei Yammer900: Ik vroeg me af of er een kaart of iets met Google Maps is waarop de locaties van de leden staan? In geval van pech oid of gewoon om te zien of er bij jou in de buurt een clublid woont lijkt mij wel handig/leuk. Zo dacht ik mijn dorp, Hoef en Haag, bij de nieuwste nieuwbouw ergens een 3VD in een garage te zien staan. Is misschien wel leuk om zo contact te maken. oei.. AVG alarm? Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted Monday at 06:27 PM Author Share Posted Monday at 06:27 PM @Pieter Hje hebt inderdaad wel een puntje... 🤔 Quote Link to post Share on other sites
SoSo Posted Monday at 06:28 PM Share Posted Monday at 06:28 PM Nog afgezien of iedereen hier wel zin in heeft. Doe gewoon een oproep in het algemeen zou ik zeggen. Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted Monday at 06:32 PM Author Share Posted Monday at 06:32 PM Ook een idee inderdaad. 😁 Quote Link to post Share on other sites
T(DM)eus Posted Tuesday at 07:39 PM Share Posted Tuesday at 07:39 PM Op 2/22/2021 om 4:24 PM zei Yammer900: Ik vroeg me af of er een kaart of iets met Google Maps is waarop de locaties van de leden staan? In geval van pech oid of gewoon om te zien of er bij jou in de buurt een clublid woont lijkt mij wel handig/leuk. Zo dacht ik mijn dorp, Hoef en Haag, bij de nieuwste nieuwbouw ergens een 3VD in een garage te zien staan. Is misschien wel leuk om zo contact te maken. Geen kaart maar wel een plaatsnaam: Hei- en Boeicop. Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted Tuesday at 08:30 PM Author Share Posted Tuesday at 08:30 PM 47 minutes ago, T(DM)eus said: Geen kaart maar wel een plaatsnaam: Hei- en Boeicop. Das inderdaad in de buurt, ik kwam er eergisteren nog doorheen gereden, over de Hei en Boeicopseweg richting Lexmond Quote Link to post Share on other sites
Skurlieburlie Posted Wednesday at 07:41 AM Share Posted Wednesday at 07:41 AM Zijderveld Quote Link to post Share on other sites
chris Posted Wednesday at 08:36 AM Share Posted Wednesday at 08:36 AM st. Pancras. Er is ooit een initiatief geweest voor een soort van ledenhulp bij bijvoorbeeld sleutelproblemen. Ik heb toen ook aangegeven dat ik eventueel wel hulp wilde geven. Verder nooit iets van gehoord. Quote Link to post Share on other sites
jacobus cookie Posted Wednesday at 08:50 AM Share Posted Wednesday at 08:50 AM Ik reageer toch ff, Rickenbach SZ. Maar let op, alleen in CH zijn al diverse plaatsen met dezelfde naam en in D ook minimaal een. Quote Link to post Share on other sites
Bertho Posted Wednesday at 03:13 PM Share Posted Wednesday at 03:13 PM (edited) In het verleden hadden we iemand die dit wel in google maps bij hield op de één of andere manier. Was alleen aantal mensen met een TDM of TRX per plaats, geen adressen. Edited Wednesday at 03:13 PM by Bertho Quote Link to post Share on other sites
T(DM)eus Posted Wednesday at 09:38 PM Share Posted Wednesday at 09:38 PM Op 2/23/2021 om 9:30 PM zei Yammer900: Das inderdaad in de buurt, ik kwam er eergisteren nog doorheen gereden, over de Hei en Boeicopseweg richting Lexmond Dan ben je langs mijn huis gekomen. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts