Wido Posted February 16 Share Posted February 16 Er sInds enkele weken een TDM850 3vd uit 92. Hou van de jaren 90 fietsen en daar hoort de oer 850 bij. Het is een project fiets die technisch oké is en slechts 16k heeft gelopen. De looks hebben behoorlijk aandacht nodig. De 850 overgenomen van Pieter. Naast deze machine rij ik een fj1200 uit 91. De eerste echte sportstourer, een concept waar Yamaha ook de grondlegger van was met deze machine. Voor dagelijksgebruik heb ik een BMW R1100rs uit 1998. De oer boxer van na de revival van de boxer door BMW. (voor de liefhebbers, BMW had de boxer aan de kant gezet maar in de jaren 90 weer nieuw leven ingeblazen. En nu iets over mijzelf. Ben 55, gehuwd en woon in Twello. Ben gezondheidswetenschapper en werkzaam als propositiemanager waarbij ik me bezig hou met strategie en development. Leuke en drukke IMG_0498.MP4 baan waarbij motorrijden, sleutelen en de geur van benzine de ultieme ontspanning is. Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted February 17 Share Posted February 17 Welkom Wido, leuk filmpje. Is dat van een bewakingscamera ofzo? Quote Link to post Share on other sites
Wido Posted February 17 Author Share Posted February 17 Dank je voor welkom. Is inderdaad van een bewakingscamera. Quote Link to post Share on other sites
List Posted February 17 Share Posted February 17 mooi ding, die bewakingscamera's kun je niet genoeg hebben Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted February 17 Share Posted February 17 Wel apart, ook met geluid kan je jezelf in een drive-by horen. 😄 Quote Link to post Share on other sites
chris Posted February 18 Share Posted February 18 Welkom, Wido! Een mooie kleur 3VD, en een fijne motor. Veel rijplezier ermee! Wel origineel, een rijdende voorstelling van jezelf en de motor. Quote Link to post Share on other sites
Japie Posted February 18 Share Posted February 18 Welkom op ons forum Wido. Quote Link to post Share on other sites
Carlo Posted 5 hours ago Share Posted 5 hours ago Hoi Wido is t gelukt met het Givi rek? groeten uit Friesland Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts