Japie Posted February 14 Share Posted February 14 (edited) De inschrijving voor het Hemelvaartweekend 2021 is geopend. Volg deze link naar alle wetenswaardigheden: Edited February 14 by Japie Quote Link to post Share on other sites
harald66 Posted February 14 Share Posted February 14 Mail gestuurd nu hopen dat het doorgang kan vinden. Quote Link to post Share on other sites
Japie Posted February 14 Author Share Posted February 14 Al 16 van de 30 plekjes besproken in een dag. We hebben er zin in zo te merken. Quote Link to post Share on other sites
ThomasTDM Posted March 30 Share Posted March 30 Jammer van het annuleren. Maar de toertochten zijn een leuk alternatief. Quote Link to post Share on other sites
frederik Posted March 30 Share Posted March 30 Zeker jammer het is niet anders . Zekermooi alternatief . 👍 Sterkte met de organisatie . Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted March 30 Share Posted March 30 Elk nadeel heeft zijn voordeel, ik zou niet mee kunnen omdat ik die vrijdag zou moeten werken. Nu kan ik wel mee op donderdag en zaterdag met de ritten.. Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted March 30 Share Posted March 30 Overigens wil ik als het volgend jaar wel weer kan zeker heel graag mee het gehele hemelvaarts weekend Quote Link to post Share on other sites
Japie Posted April 4 Author Share Posted April 4 (edited) Helaas in inmiddels besloten om het hemelvaart weekend af te blazen in verband met de lockdown in o.a. Duitsland ten gevolge van de weer toenemende aantallen besmettingen met covid-19. Er wordt gewerkt aan een alternatief programma dat voorziet in een aantal routes in Nederland met de mogelijkheid, op eigen initiatief, in een hotel te overnachten of weer thuis de nacht door te brengen Edited April 4 by Japie Quote Link to post Share on other sites
Rokoni Posted April 5 Share Posted April 5 19 uur geleden zei Japie: Helaas in inmiddels besloten om het hemelvaart weekend af te blazen in verband met de lockdown in o.a. Duitsland ten gevolge van de weer toenemende aantallen besmettingen met covid-19. Er wordt gewerkt aan een alternatief programma dat voorziet in een aantal routes in Nederland met de mogelijkheid, op eigen initiatief, in een hotel te overnachten of weer thuis de nacht door te brengen Eeeuuuh een alternatief in Nederland.................Zeeland! is dat wat.😂 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts