Jump to content

Hemelvaartweekend 2021

Japie
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
Posted (edited)

Helaas in inmiddels besloten om het hemelvaart weekend af te blazen in verband met de lockdown in o.a. Duitsland ten gevolge van de weer toenemende aantallen besmettingen met covid-19. Er wordt gewerkt aan een alternatief programma dat voorziet in een aantal routes in Nederland met de mogelijkheid, op eigen initiatief, in een hotel te overnachten of weer thuis de nacht door te brengen

Edited by Japie

19 uur geleden zei Japie:

Helaas in inmiddels besloten om het hemelvaart weekend af te blazen in verband met de lockdown in o.a. Duitsland ten gevolge van de weer toenemende aantallen besmettingen met covid-19. Er wordt gewerkt aan een alternatief programma dat voorziet in een aantal routes in Nederland met de mogelijkheid, op eigen initiatief, in een hotel te overnachten of weer thuis de nacht door te brengen

Eeeuuuh een alternatief in Nederland.................Zeeland! is dat wat.😂

Nee, we moeten nog maar afwachten of, zoals inmiddels is aangegeven, er eind deze maand versoepelingen worden doorgevoerd.

Daarbij worden niet noodzakelijke reizen naar het buitenland nog steeds afgeraden en in Duitsland sturen ze nog steeds aan op een landelijke, volledige lockdown.

Helaas....

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Omdat de buitenland Hemelvaartweekend niet door is gegaan heeft het bestuur/ toercommissie 3 aparte toerritten ter vervanging aangeboden, allen startlocatie centraal NL in Stroe.

Gisteren hebben Paul, Harald en ondergetekende de zuidelijke route gezamenlijk gereden. Top weer, super gezelschap en mooie route en klokslag 12.00 uur nog net optijd een lunch-plekje op het buitenterras in het mooie stadje Heusden kunnen bemachtigen. Tjongejonge wat was het druk, iedereen wil met dit mooie weer op een terras vertoeven.

Bestuur/ toercommissie bedankt voor de aangeboden alternatief op het Hemelvaartweekend, top geregeld en ik heb genoten! (sorry, vanwege het enthousiaste rijden vergeten te stoppen voor een paar mooie foto`s)

Gr. Jakob

20210514_151633.jpg

Edited by slop
typfout

Op 5/16/2021 om 6:17 PM zei harald66:

Je hebt mail

is hier geen aankondiging van geweest? of was het alleen voor leden die zich voor het weekend hadde opgegeven?

ik heb geen mail of berichtjes gezien.....

Deze mail is de enige toegangsdeur naar de 3-daagse toertocht, ter vervanging van het Hemelvaartweekend.

Als je dit gemist is er nadien geen tricker geweest om alsnog je hiervoor aan te melden.

image.thumb.png.4c0982e946675717e04ae6c1e00ac193.png

Buiten het feit dat ik die mail niet gehad heb, vind ik een eenmalige mail met alleen annuleren hemelvaart in het onderwerp wel een erg gemiste kans.

Je wordt hierdoor dus niet getriggerd. Ook op het forum geen enkele verdere mededeling.

Had ik het geweten, dan had ik in elk geval een aankondiging via Facebook gedaan (wat ik dus altijd doe met dit soort evenementen) 

Daarnaast had ik graag meegereden.

Erg jammer dit.

Zelf na navragen eindelijk de routes en namen van medegegadigden gekregen. Er waren 4 aanmeldingen, lijkt mij dat er vanuit het bestuur hier meer aandacht aan had moeten worden gegeven.
Door zelf via mail en whatsapp groep  afspraken te hebben gemaakt hier toch nog een leuke dag uitgehaald.

Vrijdag, de dag na Hemelvaart, was de opkomst 3 TDM-ers. Dit geeft al aan dat veel mensen de info gemist hebben.

En dat is inderdaad jammer, het bestuur/ toecommissie heeft er extra werk van gehad door een 3-tal routes te maken (waarvoor dank), maak de ruchtbaarheid hieraan was niet optimaal.

Yammer900 heeft op 7 mei nog in dit draadje gevraagd naar de status, hier is geen reactie op geweest