Rob Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Beste mede clubleden, Na veel wikken en wegen heb ik afscheid genomen van mijn witte TDM 900A. Ik blijf wel motorrijden, met mijn KTM 1290 Super Adventure S. Dit betekent dat ik volgens de statuten niet langer lid kan blijven van deze club en na vele jaren clublid te zijn geweest dus afscheid zal moeten nemen. Misschien dat ik (als introducee) nog eens een keer opduik bij een ritje. Ik heb vele mooie ritten en weekenden gehad en een paar fijne motorvrienden erbij gekregen. Sommige dichtbij, anderen meer op afstand. Mooie herinneringen resteren. Het ga jullie allen goed, blijf gezond en hou het rubber onder. groet, Rob met ‘Die Witte’ Quote Link to post Share on other sites
brand Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Rob het ga je goed en we zien je vast wel bij 1 of andere rit. Geniet van de KTM zoals je al een poosje doet. Quote Link to post Share on other sites
Bierco Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Rob, ik zag het al voorbij komen op Fb. We zien je vast nog wel een keer! Quote Link to post Share on other sites
chris Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Hi Rob, veel plezier met je oranje super fiets! Blijft een 2 cilinder, altijd goed. Grt, Chris Quote Link to post Share on other sites
TDMprutser Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Had het ook op Facebook al even gezien. Begrijpelijk besluit, veel plezier met de KTM en ongetwijfeld tot ziens! Quote Link to post Share on other sites
ThomasTDM Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Rob, dank voor je bijdrages en de paar keer dat ik je gesproken heb bij buitenland weekend. Het ga je goed. Quote Link to post Share on other sites
Japie Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Rob, Dank je wel voor jouw doorzettingsvermogen en gezelligheid in de vele weekenden in het buitenland. Het gaat je goed en veel veilige km's met de KTM. Quote Link to post Share on other sites
harrrumpie Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Dag Rob, t ga je goed. Geniet van je KTM en die “witte” komt vast goed terecht😉 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts