Jump to content

ALV 18 oktober 2020

Recommended Posts

Beste leden,

Als eerst excuus voor deze late berichtgeving.

Wegens de toegenomen besmettingen van Covid -19 , hebben we als bestuur besloten om de algemene leden vergadering wel door te laten gaan, maar dan online.

Op dit moment zijn we aan het onderzoeken op welke manier dat het beste kan..
Komende week zullen jullie een uitnodiging/link ontvangen om deel te nemen aan deze "online "vergadering.

Onlangs heeft Vincent de Bruin te kennen gegeven na het weekend in de Belgische Ardennen per direct te stoppen met z'n activiteiten voor onze club.
En dat waren er best wel wat: Toercommissie, Moderator van het forum en het verzorgen van de 10 klepper. Vincent in ieder geval enorm bedankt voor je inzet. !

We zijn dan ook op zoek naar leden die een van deze functie's willen overnemen.
het gaat hier met name over de 10 klepper en moderator van het forum.
Heb je interesse mail dan naar [email protected]
image.png.dd005c352c7b597ca63ce64230953e4e.png
Edited by harald66
21 uur geleden zei harald66:

Vincent in ieder geval enorm bedankt voor je inzet. !

Ook namens mij bedankt voor je tomeloze inzet. Toertochten waren, ondanks dat ik ze niet meegereden heb, succesvol en zeer zorgvuldig uitgezet. 

Ik hoop je nog wel een keer te zien op een of ander evenement. 

Vincent, bedankt voor je zeer actieve inzet. Ben nog maar relatief kort in het bezit van een TDM, stuk of 3 toertochten meegereden en altijd was je "de regelneef". Ook op het forum was je altijd actief en sturend. Voor mij was je inzet maar kort zichtbaar, maar ik heb het wel als zeer positief ervaren.

Het gaat je goed met je mooie TDM, en hoop je nog eens ergens te zien.

Gr. Jakob

na het weekend in de Belgische Ardennen per direct te stoppen met z'n activiteiten voor onze club.’

Dit klinkt alsof er zich iets specifieks heeft afgespeeld. Heb hier verder niets over gehoord maar ik vraag me af of er mensen om tafel zijn gaan zitten om te voorkomen dat iemand, met zo’n inzet voor de club, vertrekt ? 

Uiteraard heb ik geprobeerd uit te reiken naar Vincent via pb maar (nog) niets vernomen.

"Dit klinkt alsof er zich iets specifieks heeft afgespeeld"

Dat is ook wat ik mij afvraag, maar ik kan het me niet bedenken. Het weekend is in mijn beleving prima verlopen. Gezelligheid troef.

Mogelijk zijn persoonlijke argumenten reden voor zijn besluit, maar het is aan Vincent dat te duiden.

Edited by Bierco

Dank allemaal. Ik heb besloten om me volledig op mijn andere hobby's te gaan richten. Daarnaast heb ik een drukke bestuursfunctie bij onze trialclub op me genomen. Ik kan dat onmogelijk combineren met al het werk voor de TDM club.

Voor diegenen die mij niet konden bereiken: ik ben een week in het buitenland geweest, en wilde ook tijdens de voorbereidingen, en de week er na niet gestoord worden. 

Edited by Prop-er
27 minuten geleden zei Prop-er:

Dank allemaal. Ik heb besloten om me volledig op mijn andere hobby's te gaan richten. Daarnaast heb ik een drukke bestuursfunctie bij onze trialclub op me genomen. Ik kan dat onmogelijk combineren met al het werk voor de TDM club.

Je was toch wel een beetje gestoord vond ik maar wel prettig gestoord. Ik wens je veel succes met al je andere hobby's en natuurlijk het (be)sturen van de trail club. Dank je voor jouw inzet en hulp bij de bange dagen achter ons en het helpen de club weer voorwaarts te sturen.

On 10/7/2020 at 4:46 PM, ThomasTDM said:

Gelukkig niets naars aan de hand met gezondheid o.i.d.

Je ziet wel hoe belangrijk het is hoe je iets verwoord, voor je het weet vliegen de speculaties je weer om de oren.

Was niet nodig geweest. Volledige bestuur was op de hoogte van de reden. 

6 uur geleden zei Prop-er:

Volledige bestuur was op de hoogte van de reden

Precies dat, maar hoe het geschreven staat heeft aanleiding tot onnodige vragen.

Maar gedane zaken nemen geen keer....nogmaals succes en hopelijk rij je nog wel een keer mee.

• Create New...

Important Information