Jump to content

Leden jaar vergadering

Recommended Posts

@LCV

@Roelof1968

@bestuur-admin

Wat is er toch een goede communicatie,

Eerst een geweldige sleuteldag in mijn achtertuin, de sfeer en opkomst was zeer geweldig te noemen.😤🥵🥵🥵😖😤😣😭

Maar nu mijn vraag waar wordt de ALV gehouden ook in mijn achtertuin of heeft men andere bedoelingen want we horen dus maar niks.

Is er iets met ons geweldige bestuur aan de hand ziek of zo?? (🤢🤢🤮🤢🤮🤢)

Het is beter om te communiceren dan niks zeggen wat hier wordt niemand beter van.

Met de huidige corona perikelen sta ik er niet echt om te springen naar een bijeenkomst te gaan. 

Is er misschien al een update om inderdaad online de ALV te houden, niet ideaal voor een motorclub, maar ja, je moet toch wat.

In mijn eigen werk doen we niet meer anders dan virtueel meetings organiseren, mocht er belangstelling zijn dat er meegedacht moet worden dan hoor ik het graag!

Dingen in nederland actief opzetten kan helaas niet, zit in het buitenland voor mijn werkzaamheden.

Op 10/4/2020 om 4:16 PM zei Bertho:

Was de catering niet zo goed geregeld dan?

Sorry maar er was toch geen communicatie of wel? Heb ik wat gemist? Sorry maar er stond dus ook niks op het forum.

De catering was geweldig lekkere gehaktballen met saté en lekkere dranken.

1 uur geleden zei Lonelyrider:

Sorry maar er was toch geen communicatie of wel? Heb ik wat gemist? Sorry maar er stond dus ook niks op het forum.

De catering was geweldig lekkere gehaktballen met saté en lekkere dranken.

nou je zette zoveel rare plaatjes achter je eigen tekst m.b.t. de sleuteldag in je eigen achtertuin.

dat geeft de indruk dat er iets niet goed geregeld was. Of jij iets gemist hebt weet ik niet, ga niet alles verklappen.

5 uur geleden zei Pieter H:

Zullen we gewoon even geduld hebben tot de vrijwilligers van het bestuur een besluit hebben genomen betreffende hoe en wat te doen met de ALV? 

Dat lijkt mij beter..

Goed plan Pieter. We wachten even af

18 uur geleden zei Lonelyrider:

@Japiewant

Dan begrijp ik het. Maar dan nog is het beter om met het bestuur zelf te communiceren dan via het forum. In het verleden zijn mensen (zoals o.a. ik) daarmee over de scheef gegaan en dat wilde we niet meer hebben.