Jump to content

Maximale via punten

Recommended Posts

Ik ben een leek met navigatie, ik heb nog een oude Zumo 220. Ik ben nu zover dat ik 2 spontane gereden routes als track back (in Base Camp met die voetjes) heb kunnen omzetten naar een route. Die wil ik dan weer importeren in mijn Zumo. Maar ik krijg de melding dat dit niet gaat wegens teveel via punten. Bij het omzetten van de track back naar de route staat via punten op automatisch. Dat kan ik uitvinken maar wat voor getal moet ik dan invullen?

Volgens GPS expert:

Voor zover ik weet kun je per route minimaal 250 routepunten hebben en is deze limiet over alle auto/motor toestellen hetzelfde.

In de zumo220 volgens de spec's op de Garmin pagina, maximaal 500 waypoints (in je toestel zijn dat de Favorieten) en maximaal 10 routes

https://forum.gps.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5826&sid=c60a00d7e20d41fba05e618441ecdca7

Edited by Japie

Het is toch gelukt. De gegevens uit het toestel opgehaald in Base Camp. Dan de track back (met de voetjes) met rechter muisknop "route maken op basis van geselecteerd spoor"

Dan automatische via punten uitschakelen en maximaal 250 invullen.

(bij een andere route deed 250 het niet, maar 200 wel) 

Vervolgens de route naam wijzigen en verzenden naar apparaat (op geheugenkaart) 

En dan op de Zumo importeren route uit bestand.

Mocht de route niet helemaal meer kloppen is dat niet erg. Ik weet in elk geval ongeveer de route en visueel weet ik als ik er rijd wel waar ik de vorige keer heen gereden ben. 

Dank @Japie

• Create New...

Important Information