Japie Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Mooi fietsie Sjoerd. En mooie plaatjes. Quote Link to post Share on other sites
DickieDick Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 VETTE SHIT! mooi hoor, complimenten! Dickie Dick Quote Link to post Share on other sites
ThomasTDM Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 Mooi hoor. Zo te zien heeft de parkeerplaats op de foto locatie ook nog wat aandacht nodig..... Citaat Quote Link to post Share on other sites
SjoerdvR Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Op 10/23/2020 om 6:58 PM zei ThomasTDM: Mooi hoor. Zo te zien heeft de parkeerplaats op de foto locatie ook nog wat aandacht nodig..... Haha, zeker. Werd vroeger gebruikt als veerstoep voor de veerboot, echter pontje is al jaren uit de vaart en sindsdien braak... Quote Link to post Share on other sites
SjoerdvR Posted November 18, 2020 Author Share Posted November 18, 2020 Thuiswerken, mooi weer en aan een dijk wonen blijft een super combinatie... Quote Link to post Share on other sites
Yammer900 Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 40 minutes ago, SjoerdvR said: Thuiswerken, mooi weer en aan een dijk wonen blijft een super combinatie... Waar is dat ergens? Ik verkeer ook in die omstandigheden, thuiswerken en hemelsbreed 500 meter van de lekdijk (ik woon in Hoef en Haag bij Vianen Utrecht), alleen wordt die vrije tijd meestal opgesoupeerd door andere zaken.... 😒 Quote Link to post Share on other sites
SjoerdvR Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 21 uur geleden zei Yammer900: Waar is dat ergens? Ik verkeer ook in die omstandigheden, thuiswerken en hemelsbreed 500 meter van de lekdijk (ik woon in Hoef en Haag bij Vianen Utrecht), alleen wordt die vrije tijd meestal opgesoupeerd door andere zaken.... 😒 Waaldijk, omgeving Tiel. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts