Jump to content

“Classic“ TDM rescue

Recommended Posts

• Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er super netjes uit. Mooi doorgestikt zitvlak.

Hopelijk zittie net zo goed als dattie eruit ziet! 

Qua kleuren combi weet ik het niet of ik voor dat rood had gekozen maar dat blijft persoonlijk dus daar valt niet over te twisten.

Nog even een paar buiten foto’s. Dan kun je de kleuren wat beter beoordelen. Ik begrijp je opmerking wel hoor Appie26. Moest gisteren ook wel even wennen toen ik hem erop drukte. Heb ook getwijfeld over een kleur. Ben om twee redenen toch voor rood gegaan. De eerste is dat de groene kleur mogelijk niet blijft. De tweede reden is dat ik de rode velgstriping niet vond misstaan bij het groene. Heb bewust geen felrode kleur gekozen (lijkt op de foto feller dan in het echt) en daar ben ik wel blij om. 

F5EA047F-98D9-4EB5-B548-BAE9CA20862F.jpeg

946A8933-1A73-4B2B-806C-EDEFAB885A2D.jpeg

D5FB070A-43B2-4D9E-AB0C-5C7540E3D02A.jpeg

11 uur geleden zei chris:

Zou goed staan op Appie zijn grijze 3vd..😊

Wie weet..... 😉

Maar @RBS als je idd er nog over nadenkt om alles nog over te spuiten snap ik um al beter. Die rimstriping staat idd ook lekker. Maar de kleur van die striping komt ook minder precies dan een zadel, i.c.m. de lakkleur.

Ik weet nog dat ik voor de kleuren combi van mijn zadel een tekening ervan heb gemaakt als kleurplaat, daar 10 kopie--tjes van heb gedraaid en toen 10 verschillende kleuren combi's heb ingekleurd. Op die manier kwam ik op de gekozen combi en heb er nooit spijt van gehad. Alleen heb ik toen niet gedacht aan dat suède achtige nepleer..... en dat vind ik wel erg mooi.

Maar als je concrete ideeën hebt over een evt. kleurwissel dan lezen we graag mee.

Een 850 eigenaar die van pimpen houdt juigen wij hier altijd toe! 

Ben dik tevreden met mijn keuze. Maar kan mij goed voorstellen dat het niet iedereen zijn smaak is. Gelukkig maar....

Heb heel erg gemengde gevoelens bij de originele groene kleur. Vind ik hem echt mooi, nou nee. Vind ik hem echt lelijk, nee dat ook weer niet. Past hij bij een motor van 1996, jazeker. Heb wel wat ideeën in mijn hoofd. Eerst deze opties uitzoeken met bijbehorende kostenplaatjes. Heb de aanschafwaarde van de motor al meer dan verdubbeld aan alle toevoegingen. En heb nog wel wat dingen op mijn lijstje staan. Ook aan regulier onderhoud moet er voor komend seizoen nog het één en ander gebeuren. Het moet wel leuk blijven 😇

Edited by RBS

Ik snap je wel ja. Het is op zich een mooie kleur groen. Maar zeker met die onderkuip is het wel heel heel groen. Als je er wat anders mee wilt moet het sowieso een combi van 2 kleuren worden vind ik. Maar welke..... da's lastig.