Jump to content
blues

Hola, nieuwe TDM kwijlert in aantocht

Recommended Posts

hoi, laat mij even voorstellen.

patrick aka blues, heb altijd choppers gereden, maar sinds het eerste model gecharmeerd van de TDM.

Waarom ik nooit eerder ben overgestapt? Beter laat dan nooit, toch.

ik heb een vs1400 staan, leuke gooi en smijtfiets. maar heb mij laten vertellen, dat de TDM daar beter in is.

had bijna weer een chopper gekocht, maar ik wil nu eens een lekkere stuurfiets voor alles. want ftw hier.

heb nu een 850/99/42xxx op het oog, incl onderhoudshistorie. zal tzt wel een foto plaatsen hier.

zo nu ga ik eerst het hele forum doospitten, want ik weet redelijk wat van mijn trudie, echter tdm is andere koek.

Welkom Patrick ! 👍 de TDM waar je t over hebt lijkt me erg mooi en compleet , met extra’s.

Welkom Patrick. Die 4TX ziet er goed uit! Kleppen stellen is gebeurd, da's al de eerste winst. Mooi zadel en de legendarische Prostocks eronder. Informeer wel ff naar het olieverbruik! Prijs is niet erg laag, maar als de algehele staat goed is..... Maar check wel het olieverbruik.

thnx jongens,

ik neem aan dat jullie de link hebben gezien van MP.

ja echt een leuke fiets. heb wat geappt met deze heer en naar horen zeggen klopt alles en heeft hij er goed voor gezorgd. er zijn slechtere te krijgen uit 99 had ik al door.

olie? 0,5 op 3/4000km ong? heb ik dat goed? ga het dubbel navragen.

ik weet wel dat mijn vs heel gevoelig is voor te weinig olie. verbruikt wel weinig, dat dan weer wel.

maar het voelt goed met deze TDM, we gaan het meemaken.