Jump to content
Martijn Vennegoor

Martijn en z'n TDM stellen zich even voor

Recommended Posts

Posted (edited)

Goedemiddag allen 

Na een week of twee lid te zijn geworden en al twee topics te hebben geopend met een vraag zullen we ons eerst maar eens netjes voorstellen 🙂.

Mijn naam is Martijn Vennegoor, 46 jaar en woonachtig in Enschede.

Sinds 2017 in bezit motorrijbewijs. Na twee jaar een Honda CBR1000f uit 91 te hebben gereden (mee op vakantie geweest naar Frankrijk) deze toch weer verkocht omdat ik een andere rijstijl wilde, vervolgens een Honda Supermagna 700 uit 87 gereden , heerlijke cruiser maar niet echt geschikt voor vakanties verder weg en toch weer verkocht. 

Hier een Suzuki GSX 750F van de nieuwe eigenaresse op ingeruild. Deels opgelapt omdat ze er mee op straat had gelegen maar was ook niets voor mij. 

Toen gebeurde het... ik zag augustus vorig jaar een mooie rode TDM 850 te koop en na de proefrit op slag verliefd. 

Laatste weken bezig geweest om hem een beetje naar mijn smaak te maken en een optische verjongingskuur te geven.

- Nieuwe dempers en linkpijpen van Dominator

- Buddyseat/ zadel opnieuw laten bekleden in 1 kleur

- Remrevisie achter met nieuwe schijf en blokken. 

- Nieuwe achterband (BT023)

- Nieuwe kleinere knipperlichten

- Nieuwe bestickering (oude verwijderd door vorige eigenaar? 

Afgelopen week een zeer nette gebruikte schokbreker ontvangen van Pieter, deze wordt er binnenkort onder gezet en wordt er gekeken naar het achterlicht dilemma waar ik niet uit kom 😐.

In augustus heerlijk anderhalve week  met de TDM naar motorhotel Gus in de Eifel.

Tot zover ons verhaal

Groeten Martijn 

20200620_142040.jpg

Edited by Martijn Vennegoor

Welkom mede tukker. Da's een hele mooie 3VD met wel hele korte dempertjes. Zal wel een lekker gemopper uitkomen. Maar het ding ziet er echt goed uit. Wees er zuinig op. Dat verdient ie.

Welkom Martijn, mooie 3VD, wel heel rood met de rode velgen. Voor stickers kan je even kijken op onlinedekor.hu. Ik heb er al een paar keer stickers van hun gebruikt met prima resultaat.

Ik zie dat de knipperlichten zijn gelukt. Was het achterlicht nog niet in orde?

Bedankt mannen,  ben er zeker zuinig op!

@appie26 dempers komt een mooi laag geluid uit maar zeker niet storend. 

Althans niet voor mij haha. 

@chris knipperlichten is gelukt inderdaad.  En stickers zitten er al op. 

Ben er vanavond achter gekomen dat het probleem van het achterlicht bij het stuur zit. 

Bij het draaien van het stuur gaat ie aan of uit dus daar zit iets niet goed. 

Als je dat probleem hebt zit er een breuk in de draden vanaf je contact slot. Komt vaker voor. Zo uit m'n hoofd zeg dat de blauw/rode draad ook vanaf daar naar het achterlicht gaat.

Posted (edited)

Donker frame + donker blok > model  1991 of 1992 . Eerste toelating mei ‘93. Aan nummerplaat te zien al eerder bij Pieter langs geweest.

klopt toch ?

mooie machine 👍 😉

Edited by robnieuw