ronaldm74 Posted May 17, 2020 Author Share Posted May 17, 2020 (edited) tijdens de demontage van de carbs en afstellen van vlotterhoogte gelijk al de membranen gecontroleerd. Zagen er goed uit.synchroonmetingen gedaan was ook niets op aan te merken.heb Maar zal er nog eens naar kijken...een klein haarscheurtje kan al problemen geven. Nu heb ik dat ik mijn brandstofpomp elke keer voor het starten flink hoor tikken. Hebben jullie dit ook. Had af en toe een paar tikjes als die een tijd niet gedraaid heeft maar nu elke keer weer voor het starten. Maar eens kijken of ik er niets lekt. Net gekeken en het leek er op dat er lucht in de persslang zat...nu nog maar een paar tikjes Edited May 17, 2020 by ronaldm74 Quote Link to post Share on other sites
Robert Timmer Posted May 18, 2020 Share Posted May 18, 2020 (edited) Bij dagelijks gebruik een paar tikjes. Als hij wat langer stil staat zijn het er meer. Bij mij dus ook. Ik weet niet of dit normaal is. Edited May 18, 2020 by Robert Timmer Quote Link to post Share on other sites
Pieter H Posted May 18, 2020 Share Posted May 18, 2020 Dat hoort zo. Quote Link to post Share on other sites
ronaldm74 Posted May 18, 2020 Author Share Posted May 18, 2020 Ja nu ook weer een paar tikjes. Zat wat lucht in de slang. Maar soms ga je even aan jezelf twijfelen. Vandaag naar werk gereden op zich niet echt storende dingen ervaren alleen de klappen in uitlaat bij gas dichtdraaien. Sommigen vinden het geweldig ..persoonlijk hoor ik liever een roffel Quote Link to post Share on other sites
Robert Timmer Posted May 18, 2020 Share Posted May 18, 2020 Doet hij van mij ook Ronald bij gas dicht. Ook laser uitlaten. Kan het alleen geen klappen noemen. Quote Link to post Share on other sites
MipeTDM Posted May 18, 2020 Share Posted May 18, 2020 Als het wat teveel wordt staat hij stationair te arm. Quote Link to post Share on other sites
Robert Timmer Posted May 19, 2020 Share Posted May 19, 2020 Dan zal ik de mengselschroeven nog iets indraaien. Staan nu op 2.5 uit. Klopt toch wat ik zeg hé? Quote Link to post Share on other sites
appie26 Posted May 19, 2020 Share Posted May 19, 2020 16 uur geleden zei ronaldm74: Vandaag naar werk gereden op zich niet echt storende dingen ervaren alleen de klappen in uitlaat bij gas dichtdraaien. Sommigen vinden het geweldig ..persoonlijk hoor ik liever een roffel Weet je zeker dat je uitlaat dicht is? Da's toch meestal de grootste klap veroorzaker. Quote Link to post Share on other sites
MipeTDM Posted May 19, 2020 Share Posted May 19, 2020 44 minuten geleden zei appie26: Weet je zeker dat je uitlaat dicht is? Da's toch meestal de grootste klap veroorzaker. Idd, dat is ook een mogelijke oorzaak. Dat wordt blazen en zwarte lippen...😙 Quote Link to post Share on other sites
ronaldm74 Posted May 19, 2020 Author Share Posted May 19, 2020 3 hours ago, appie26 said: Weet je zeker dat je uitlaat dicht is? Da's toch meestal de grootste klap veroorzaker. zeker wel...geen roetsporen en met draaide motor rondom de pijpen gevoeld.Geen lekje daar. Co schroef staat nu op 2 slagen open. Kijken of het me lukt om nog een tikje dichter te draaien. Quote Link to post Share on other sites
ronaldm74 Posted May 19, 2020 Author Share Posted May 19, 2020 ja klopt robert. Op page 1 staat het ook nog een keer uitgelegd. Was het ook even kwijt Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts