Jump to content

Berichten die verdwijnen ?

NikenRider
 Share

Recommended Posts

Het lijkt er op dat soms berichten na publicatie weer verdwijnen.

Als voorbeeld zat ik net het onderwerp " TDMs op marktplaats topic" te bekijken.

Daar stonden wat berichten van oa van RobNieuw die later verdwenen waren.

Vorige week had ik ook al zoiets in een ander onderwerp.

Kunnen mensen hun berichten weer weghalen of is er iets anders aan de hand ?

Ja, soms zet ik spontaan iets neer en besef ik me achteraf dat het misschien niet handig was. In zo’n geval haal ik het soms weer weg. Ik had een advertentie neergezet van een motor op MP en dat lijkt van een mede-lid te zijn. Toen dacht ik dat dit misschien niet ok was vanuit de gedachte dat als mede-lid dit op dit forum had willen hebben, hij het zelf wel in ‘ motormarkt’ had gezet. 

Ook gebeurt het wel eens dat ik iets neerzet wat ik als grap bedoel maar later besef dat het anders/verkeerd opgevat kan worden. In dat geval doe ik soms aan zelf-censuur als aanpassing van het bericht niet afdoende is.
Ligt dus niet aan het forum ...

Als het onwenselijk is dat leden hun eigen bijdrage teveel aanpassen of weghalen dan is dit misschien een onderwerp om over van gedachten te wisselen..

groet Rob

Edited by robnieuw

Ik heb wel de indruk dat er iets niet goed loopt. Het lukte mij gisteravond niet te reageren op een bijdrage en ik kreeg een kwartier terug pas notificatie meldingen per mail van berichten welke gisteravond al waren geplaatst.

Misschien moeten de techneuten er eens naar kijken?

Motormarkt wordt door mij regelmatig opgeschoond omdat volgens de regels een advertentie een maand mag blijven staan.

De regels staan onder handleiding in motormarkt

Hier kun je als lid of forum gebruiker spullen te koop aanbieden of te koop vragen ! We laten ze een maand staan waarna we ze verwijderen.

Het is voor iedereen te lezen.

Advertentie's van commerciële bedrijven mogen echter alleen als het sponsoren zijn van de Yamaha TM-TRX-Tracer Club Nederland.

Wil je weten hoe JIJ sponsor kan worden van de Yamaha TDM-TRX-Tracer Club Nederland? Neem dan contact op met ons bestuurd via [email protected]

Let wel; het moet gerelateerd zijn aan de TDM/TRX. Als je de spullen hebt verkocht kun je zelf je bericht verwijderen!

Ze kunnen niet tegen warmte trillingen en vallen. Net de 4e keer een vervangend toestel van de verzekering terug gekregen. Ik zou willen dat ze zo robuust als een zumo waren. Die heeft heel wat meegemaakt en doet het nog steeds.