Jump to content

Geluid

Boemzie
 Share

Recommended Posts

Hallo. Ik heb een tdm 850, maar vindt het geluid niks. Ik wil ook geen herrie dat ze je al 5 min van tevoren horen aankomen, maar een beetje stoerder geluid mag wel van mij.  Heeft iemand tips hoe ik het geluid een beetje stoerder kan krijgen. Alvast dank. Ps.  

Set Laser ProStock street legal of Marving zijn beide lekkerder dan origineel maar zeer beschaafd. Dacht dat Pieter nog een set Marvings had liggen. Er bestaan daarnaast nog veel meer systemen maar dan zeker met E keur maar ik weet dat de Lasers en de Marvings echt heel netjes zijn qua lawaai. Gebruikte sets gaan voor max €250,- weg. Afhankelijk van de staat. Ik weet nog een set Pro Stocks maar weet niet of dat de street versie is. Hoe dan ook, als je meer geluid wilt moet je de knip trekken en wat anders eronder kopen. Gaan knoeien met de originele dempers heeft geen zin. Het zijn ondingen en het blijven ondingen.

1 hour ago, Boemzie said:

Hallo. Ik heb een tdm 850, maar vindt het geluid niks. Ik wil ook geen herrie dat ze je al 5 min van tevoren horen aankomen, maar een beetje stoerder geluid mag wel van mij.  Heeft iemand tips hoe ik het geluid een beetje stoerder kan krijgen. Alvast dank. Ps.  

Deze klinken ook lekker👍

C1B2A1BF-B368-494F-970E-BDBD541589EF.jpeg