Jump to content
MarcelT

Na jarenlang BMW GSA nu weer TDM

Recommended Posts

Posted (edited)

Ooit een TDM gehad maar overgestapt naar een Bee Em Wee 1100 GS en 2x een 1200 GSA. Vorige maand stond ik op het punt dat er geïnvesteerd moest worden in de GSA aangezien ik er 50k per jaar mee heb gereden dus toch maar besloten de GSA te verkopen. De koper heeft zijn Suzuki V-strom samen met een goed bedrag geruild en ik heb op mijn beurt de V-strom geruild tegen de TDM van mijn vriendin, met bijbetaling van haar kant 🙂

Het uiteindelijke doel is een nieuwe Tracer 900 maar in de tussentijd beleef ik veel plezier aan de TDM, de tijden herleven weer en doen mijn 53 jarige hart veel goed. 
Andere info, ik woon in Rotterdam, woon samen met mijn vriendin en ik dank jullie voor het toevoegen. 

17BC2792-98E9-4B78-A011-883843115EC7.thumb.jpeg.ecf6bd837778d5a8d937017239e7ff14.jpeg.9c786f9486497cfa1ed64804343dc2df.jpeg

730D52DA-7B01-4143-918F-936173E798FC.thumb.jpeg.9c1b98c6bba0f0ef8ea99b2e92ecba10.jpeg.ec919f0ecdd2cd951f4504e01522456f.jpeg

Edited by Prop-er

Posted (edited)

Staat mijn comp op zijn kop of de foto's . 

(Mod: ik heb de foto's even recht  gezet)

Edited by Prop-er

1 uur geleden zei frederik:

Staat mijn comp op zijn kop of de foto's . 

(Mod: ik heb de foto's even recht  gezet)

Dank. Ik snap niet waarom ze op zijn kop werden getoond. Zelf als ik het origineel omdraaide werden ze op zijn kop geprojecteerd. 

Deze club en dit forum heeft een wilde geschiedenis, en op de één of andere manier gebeuren er hele gekke dingen als er een bepaald Duits motormerk ter sprake komt....

2 uur geleden zei Prop-er:

Deze club en dit forum heeft een wilde geschiedenis, en op de één of andere manier gebeuren er hele gekke dingen als er een bepaald Duits motormerk ter sprake komt....

Jammer. Naast dat het een prima merk is gaat het mij om het motorrijden, ongeacht hoe het beestje mag heten. 

Tuurlijk. Maar dit is een merkenclub, en daar heeft men natuurlijk altijd iets tegen de grote concurrent. 

Maar vergis je niet hoor, er zijn hier meerdere leden met een B.MW. 

Het was trouwens niet echt serieus bedoeld. Foto's gaan er in ieder geval niet van ondersteboven staan. Tekst daarentegen kan wel eens voor verrassingen zorgen. 

Dat is nou precies de reden dat ik nooit aan die dingen meedoe, gelukkig deden mijn mede GS rijders dat ook niet. Maar ik begrijp je, je houdt het niet tegen en stiekem leest het nog leuk weg ook!

Posted (edited)

😄

Maar wel gaaf, een prachtig bewaard gebleven 3VD. Is de foto op Kinderdijk genomen? 

Zelf zit ik in de buurt van Gouda, dus een streekgenoot.

Edited by Prop-er

Kinderdijk had gekund, als ik zoek dan vind ik nog een foto met mijn vorige TDM, jaren geleden!

Deze foto is gemaakt vlakbij de Brienenoordbrug, aan de andere zijde van de tempel aan de Maas, het Feyenoord stadion ☺️

sorry Marcel, idd geen welkom (slordig van ons).

maar gezien bovenstaande reactie`s zou ik me geen zorgen maken of je wel welkom bent.

als ze gelijk zo met je in gesprek gaan zit het echt wel goed.

Posted (edited)

Na, in gesprek gaan over mijn noordbuurse motorbouwer is meestal geen gesprek maar een kraakgesprek. Overigensvind ik de F900XR zelfs mooi.

Dat je foto op de kop staat is normaal, zo heeft onze modderaar nog wat te doen

Groet,

Coos

O ja, welkom bij de clup

Edited by jacobus cookie

Welkom op dit forum, Marcel!

Mooie 3VD heb je, altijd goed dat er weer eens een oer TDM bijkomt.

Veel plezier met de motor.

Grt,

Chris

Welkom

Grappig ruil maar gaat jou + 1 nu die tdm niet heel erg missen? 

Gr mathijs 

Welkom

Heb je je vriendin nou gewoon haar TDM ontnomen en haar er nog voor laten betalen ook?

Posted (edited)

Whahahahaha....niet te hard praten mensen, ze is net het oog van Sauron...ze ziet en hoort ALLES!  Maar ze kan ook nog steeds kijken naar ‘haar’ TDM...netjes onder de carport met haar Suzuki en mijn winterfiets ☺️

DF6F4BD6-30A2-4CB0-8491-403CC54BF2F0.jpeg

Edited by MarcelT

Heeft ze als vorige eigenaar van deze 3VD geen account hier?

Want dan leest ze mss wel mee.🤔😂😂

1 uur geleden zei SoSo:

Heeft ze als vorige eigenaar van deze 3VD geen account hier?

Want dan leest ze mss wel mee.🤔😂😂

Wie weet ben jij het wel....schat...!?

Dat durf ik wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te ontkrachten!