Jump to content
List

vervangingsdemper

Recommended Posts

Zit zo wat te googlen naar een andere uitlaat voor de 4TX voor een wat krachtiger geluid, je wilt tenslotte de 2-pitter ook graag horen nietwaar.

Kom ik deze site tegen:

https://www.motea.com/nl/uitlaat-demper-force-voor-yamaha-tdm-900-850-rvs-titanium-205068-0?gclid=EAIaIQobChMI2a7suIuk5wIVCc93Ch3vKQQjEAYYASABEgJvQfD_BwE

Kun je de bestaande originele pijpen hier zo door vervangen, dus de zittende pijpen er bij de bochten afhalen en vervangen voor deze?

Iemand daar ervaring mee?

Staat toch duidelijk in de omschrijving dat dat nou juist niet het geval is. 

Da's alleen een demper. Je mist een linkpijp vanaf de voorbochten tot aan de demper en die zijn nogal prijzig.  Voor de prijs van zo'n linkpijp koop je bij bv Dominator al bijna een set van linkpijp EN demper. Mocht je bij een metaal bedrijf o.i.d. werken kun je zo'n dempertje wel kopen en zelf de linkpijp maken. 

Edited by appie26

okay, bedankt, heb er de ballen verstand van, was te mooi om waar te zijn ;-)

Volgens mij is dit gewoon een Ali dropship toko... Sowieso zijn dempers voor de 850 en de 900 verschillend, en heb je iets van linkpijpen nodig om van de voorbochten naar de demper te komen. Bij de originele uitlaat is dat namelijk allemaal in 1 stuk.

Wordt geleverd met CE Markering....

Chinese Export 😂😂

Koop een passende set met linkpijpen erbij. 

Voor een mooi rijgedrag en goed middengebied ben je wel wat tegendruk nodig in de demper. 

Helaas is er niet zo'n grote keuze meer....

Op MP staan ook Akra's te koop, van voor tot achter.... vraagprijs maar liefst € 500,00

Mooie maar dure dempers. De rest van de uitlaat straalt nou niet echt kwaliteit uit. Ik kijk toch regelmatig op MP maar deze was ik nog niet tegengekomen. 

Op 1/28/2020 om 6:19 PM zei chris:

Op MP staan ook Akra's te koop, van voor tot achter.... vraagprijs maar liefst € 500,00

Chris zijn het echte Akra’s??

Dan zijn ze niet duur een Akra kost volgens mij iets 600 a 800 € als het den Carbon zijn zoals ik ze heb!!!

Als de voor pijpen er ook bij zitten is het volgens mij een koopje.

Gr,

Jan

Lijkt mij een geheel ander uitlaatsysteem, zeker geen Akra. Zo'n stickertje kun je voor bijna niks in China bestellen. 

1 hour ago, Lonelyrider said:

Chris zijn het echte Akra’s??

Dan zijn ze niet duur een Akra kost volgens mij iets 600 a 800 € als het den Carbon zijn zoals ik ze heb!!!

€923,-

Op 1/30/2020 om 11:12 PM zei Prop-er:

Lijkt mij een geheel ander uitlaatsysteem, zeker geen Akra. Zo'n stickertje kun je voor bijna niks in China bestellen. 

€923,-

@Prop-erde akra’s van mij zijn echte maar de uitlaat bochten was net zo duur als de akra’s zo’n 800€

Pieter heeft deze special voor me gemaakt zijn ook in diameter dikker dan de orginele.

En ja je kunt die stickertjes misschien wel online kopen maar ze zijn niet 100% het zelfde.

Gr,

Jan

In feite wordt iemand beschuldigd van fraude dus. Wat ik er zo op het plaatje in zag was Akra dempers, op een knullige manier, met een op aftermarkt downpipes vastgelast Y stuk. Overigens de "Alie" stickers komen mij bekender voor als die originele..., dat is mi een oud logo.

Ja, mijn punt was, als die Akra's ongeveer zo oud zijn als de TDM is, had je hier het oude logo verwacht. 

On 1/30/2020 at 11:12 PM, Prop-er said:

Maar ik wel.