Jump to content
harald66

19 April - Kennismakingsrit - GAAT NIET DOOR

Recommended Posts

Kennismakingsrit ‐ 19 april

Graag nodigen we jullie uit je aan te melden voor de kennismakingsrit die op 19 April zal worden
verreden. De kennismakingsrit is bij uitstek geschikt om introducees mee te nemen. Deelnemers
hoeven dus geen lid te zijn van de club. Dus ken je in je omgeving (of online) motorrijders met een
TDM, TRX, Tracer of Niken, die nog geen lid zijn van onze club, nodig ze uit voor deze gave toerrit! 

We rijden een bochtig parcours van 190km over rivierdijken, en door de polder. Start‐ en eindlocatie is
“Huis het Bosch” in Lexmond. Onderweg stoppen we bij een prachtige lunchlocatie aan de Linge. Deze
route is uitgezet door Teus Verboom, waarvoor dank!

Wanneer?         19 April
Voor wie?          Iedereen met een TTT, ook niet‐clubleden
Waar?                Huis Het Bosch, Nieuwe Rijksweg 6, Lexmond
Hoe laat?          Aanvang 10:00
Koffie?               Gratis, net als de appelpunt.
Lunch?              Voor eigen rekening
En daarna?       Barbecue!
Kost dat?          €16,‐ + de drank, beide voor eigen rekening.
Aanmelden?     [email protected]‐trx‐tracer.nl

Route.thumb.jpg.c53c2967cb25558a87db3407d6951fc1.jpg

1.jpg.591623090bbc640d0331b8179f8d9c52.jpg 

bbq.jpg.89c905fc56dab2d1a5183be63f03f163.jpg

Edited by Prop-er

Aanmeldingen: 

Mathijs Ootjers (BBQ)

Vincent de Bruijn (BBQ)

John van Doorn (BBQ)
Rob van de Heijden (BBQ)
Joep Wessel (BBQ)
Bert Drenth (BBQ)
Casper de Ly (BBQ)
Kevin van Daatselaar (BNNB)
Chris Evers 
Paul van Hoorn (BNNB)
Jos Vollebregt (BNNB)
Caspar van Doremalen (BNNB)

Jan van Ingen (BNNB)

Roelof Veldkamp (BBQ)

Teus Verboom (BBQ)
Diny Verboom (BBQ)

Eddy Verbraecken (BBQ)

Gerrit Lindaart (BBQ)
Marian Lindaart (alleen BBQ)

Mark van Boekel (TRX!) 

John van Doorn (BBQ) 

Ilse (BBQ)

Marco (BBQ)

Peter van Oostenbrugge (BBQ)

Annette van Oostenbrugge (BBQ)

Piet Barendse 

BNNB = Barbecue Nog Niet Bekend

Edited by Prop-er

Posted (edited)

Wegens vanuit Regeringswege aangestuurd beleid heb ik de foto bij het evenement op Facebook maar snel aangepast....

evenement.jpg

Edited by ThomasTDM

Ik wil 4 man opgeven, ook BBQ

Ilse, Marco, Peter en Annette van Oostenbrugge. Ik krijg de mail steeds terug!

@bestuur-admin,

Gaat deze wel door nu er nieuwe strengere regels zijn bekend gemaakt?

We zouden kunnen rijden alleen is er niks open en wordt het moeilijk om de appelpunten en koffie te regelen.

Met kleine groepen en eigen drank en boterhammen moet het wel kunnen zolang we maar 1,5 mrt uit elkaar blijven dat moet toch kunnen maar Ik begrijp als het niet door zou gaan hoor.

Gr,

Jan van Ingen

Ik denk dat we daarvoor even 6 april moeten afwachten... Als dan de regels nog steeds gelden of aangescherpt worden, lijkt het me niet verstandig om het op te gaan zoeken als het niet nodig is. Ik snap prima dat mensen graag willen rijden en elkaar weer even ontmoeten, maar kiezen met het verstand is nu beter dan kiezen op het gevoel.

2 uur geleden zei TDMprutser:

Ik denk dat we daarvoor even 6 april moeten afwachten... Als dan de regels nog steeds gelden of aangescherpt worden, lijkt het me niet verstandig om het op te gaan zoeken als het niet nodig is. Ik snap prima dat mensen graag willen rijden en elkaar weer even ontmoeten, maar kiezen met het verstand is nu beter dan kiezen op het gevoel.

Je weet toch dat er tot 1 Juni geen grote evenementen verboden zijn dus dit toch neem ik aan.

Het bestuur heeft in overleg met de toercommissie besloten om de kennismakingsrit 2020 te annuleren. 
Alle deelnemers zijn via E-mail op de hoogte gebracht. 

3 uur geleden zei Lonelyrider:

Je weet toch dat er tot 1 Juni geen grote evenementen verboden zijn dus dit toch neem ik aan.

Ik weet niet precies wat je bedoelt. 1 juni geldt voor vergunningsgebonden evenementen, voor de rest gelden de regels die al golden, tot 6 april. Dan komen ze met nieuwe maatregelen. 

Maar het bestuur en de tourcommissie hebben inmiddels een (m.i. verstandig) besluit genomen om de tocht vooralsnog te annuleren. 

26 minuten geleden zei TDMprutser:

1 juni geldt voor vergunningsgebonden evenementen

... die had ik nog niet als zodanig begrepen. Even zoeken waar ik dat kan vinden. Zou betekenen dat repetitie van mijn BigBand vanaf 6 april weer mogelijk zou zijn

. Groepsvorming (al dan niet toevallig) in de publieke ruimte wordt verboden. Onder een groep verstaat het kabinet drie of meer personen die daarbij geen afstand van 1,5 m houden. Er is geen sprake van groepsvorming als het gaat om personen die een gezamenlijk huishouden vormen. Er is ook geen sprake van groepsvorming als kinderen tot en met 12 jaar samenspelen onder toezicht van een of meer ouders of voogden. Mits de ouders en/of voogden onderling 1,5 m afstand bewaren.

1 uur geleden zei Prop-er:

Alle bijeenkomsten worden verboden tot 1 juni (in plaats van 6 april), ook met minder dan 100 mensen.

Ja, dacht ik ook. Zit al vanaf vorige week thuis te werken, vrouw en dochter ook. Toch hoor ik van veel mensen dat ze gewoon naar kantoor gaan/moeten. 

Thuis werken bevalt mij prima, maar je mist wel de sociale contacten.

Koffieklets lijkt me daarmee ook van de baan.

Edited by ThomasTDM

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/veelgestelde-vragen-per-onderwerp/maatregelen-en-handhaving

Graag het hele verhaal lezen. 

Daarmee bedoel ik: je kunt hier stukjes uit knippen, en daarmee "bewijzen" dat sommige activiteiten zijn toegestaan. Maar ik denk dat je vooral ook moet handelen naar de geest van deze regels en adviezen. 

Ik ben het met je eens dat het niet altijd even duidelijk is. 

Edited by Prop-er

Ik moet het een paar keer lezen om precies te begrijpen wat voor welke datum geldt en wat waaronder valt... 

Misschien was een totale lock down duidelijker geweest, hoewel ik daar niet op zit te wachten. 

Maar tot 1 april is het in elk geval wel duidelijk.. 

33 minuten geleden zei ThomasTDM:

Ik moet het een paar keer lezen om precies te begrijpen wat voor welke datum geldt en wat waaronder valt... 

Misschien was een totale lock down duidelijker geweest, hoewel ik daar niet op zit te wachten. 

Maar tot 1 april is het in elk geval wel duidelijk.. 

Hoe wil je dat dan doen als er een samenscholingsverbod is dit houd in met niet meer dan 2 mensen en 1,5 mrt uit elkaar anders boete van 400€ per persoon.

Gr,

Jan

Edited by Lonelyrider

Het lijkt me verstandig om geen evenementen te plannen voordat de corona crisis overwonnen is. Ik ga in ieder geval geen risico nemen door een grote landelijke groep motorrijders te ontmoeten.

4 minuten geleden zei Japie:

Het lijkt me verstandig om geen evenementen te plannen voordat de corona crisis overwonnen is. Ik ga in ieder geval geen risico nemen door een grote landelijke groep motorrijders te ontmoeten.

@Japie deze keer ben ik het helemaal met je eens.

Gr,

Jan

13 uur geleden zei Japie:

Vooral vanwege de tweede zin, en dan specifiek 'landelijke groep'. De kans dat je op die manier bijdraagt aan eventuele spreiding is mij ook te groot!

• Create New...

Important Information