Jump to content
harald66

5 Juli - Toerrit "De Stelling van Amsterdam"

Recommended Posts

Hoi Vincent.

Wanner er meer zijn die op het eindpunt willen eten mag je mij daar ook bij plaatsen.

Wanneer ik de enige blijk te zijn mag je mij naar huis sturen.:thumbsup:

Leuk, krijgen we toch op het eindpunt een leuk koppeltje mensen bij elkaar. 

Ik zal morgen de nieuwe aanmeldingen verwerken, en mails rondsturen naar deze mensen. 

De startlocatie gaf aan dat het aantal deelnemers geen probleem is. Van de lunchlocatie heb ik nog geen reactie ontvangen, straks even bellen, maar ik ga er van uit dat dit ook wel goed komt.

De nieuwe aanmeldingen zijn verwerkt, en iedereen heeft een mail ontvangen met de route.

Ik kan helaas niet meerijden, maar kom wel een koffie halen op het verzamelpunt.

Groet uit Amsterdam

Op 6/25/2020 om 6:09 AM zei Japie:

Ik ga mee als mijn motor klaar is. Weet ik volgende week. Ik eet niet mee. 

Helaas is de motor (nog) niet klaar dus ik ben er niet bij.

On 6/30/2020 at 2:55 PM, Prop-er said:

Dan eet ik met je mee! (Als tenminste dan mijn TDM rijdbaar is...)

Helaas, er zit te veel tegen. Hard gestreden, maar roemloos ten onder. 

Ik wens jullie morgen veel motorpret, en maak wat mooie foto's voor de tienklepper!

Posted (edited)

Jammer ! Kunnen jullie ( behalve Thomas 😉) niet een andere fiets regelen ? 
Het is dat mijn 3vd in opslag en geschorst is anders zou ik die pakken en de 4TX ter beschikking stellen. 

Edited by robnieuw

Dat is aardig, Rob, maar het is niet het einde van de wereld. En normaal gesproken heb ik een reservemotor staan, maar ook die is buiten werking. Ik maak morgen gewoon lekker de motor af, zodat ik eindelijk weer kan rijden. Kan ik er mooi gelijk een verslagje van maken. 

Heren het was weer prettige dag na  een lang winter seizoen😱

Was een mooie rit met het perfecte weer voor zo'n route.

Alle  3 de voorrijders bedankt.

Was wel ff zoeken naar het eindpunt maar gelukt.

Lekker gegeten op het eindpunt.

Was zeker een mooie rit. We hebben halverwege helaas een alternatieve route genomen. (Lees nog niet ervaren genoeg met nieuw navi) Dus uiteindelijk veel te vroeg op het eindpunt, wel mooi droog geblazen s’middags 😇👍

Ook wij hebben de route her en der iets anders geïnterpreteerd 😉 Uiteindelijk in Volendam geëindigd, bakkie gedaan en lekker op huis aan. Morgenochtend wel nog even de bagger van mn blok spoelen...  Heb weer genoten vandaag! Begon wat nattig, maar 's middags alleen een beetje tegen de wind in hangen, lekker droog gewaaid.

Niets aangepast gewoon gereden toch weer op plaatsen geweest waar ik het bestaan van niet wist .😀 Mooie rit heb me prima vermaakt . Op naar de volgende rit .

Het was n prachtige route, en echt motorweer👍 Vincent, en tourcomissie, voor het werk wat er in is gestoken!

Arwin, bedankt voor het voorrijden. En de “ eigen” inbreng in deze route🤣🤣  het was n ouderwets leuke dag.

Harrrumpie

Ik heb wat foto’s gemaakt tot aan de lunchlocatie. Zijn naar de toer-commissie gemailed. Ik kan ze er hier wel los in knallen maar misschien wil de TC ze gebruiken bij een toerverslag of zo en dat wordt dubbelop. 

• Create New...

Important Information