Jump to content
harald66

3-6 September - Buitenlandweekend "Baton Rouge"

Recommended Posts

Van 3 tot en met 6 september 2020 is het weer traditioneel buitenlandweekend. Dit jaar hebben we een bijzondere locatie weten vast te leggen, die bij sommige van jullie ongetwijfeld leuke herinneringen gaat oproepen:

Batonrouge.jpg.71ee55a002cc08a4ea39ff3bc32d7261.jpg

Baton Rouge is een Motorherberg in Vielsam, net boven Luxemburg. Een waar motorparadijs, waar we
twee fantastische routes gaan uitstippelen. De kosten variëren van €200 tot €250,‐, afhankelijk van de
gekozen kamer (geen éénpersoonskamers beschikbaar!), maar altijd inclusief een avond BBQ. Geef je
snel op, want er is slechts plaats voor 18 deelnemers! 

[email protected]

Deelname is definitief na ontvangst van een aanbetaling van €75,‐ op: NL07 INGB 000 7859 125

Website Baton rouge

Google maps

Eiffel / Ardennen route 245km:

Route1.thumb.jpg.e9ff11ac07fa726eb0032e17e21b843d.jpg

Luxemburgroute: 215km

Route2.thumb.jpg.ed490ff6046fa456c4d3ba7fd0a99b39.jpg

Aanmeldingen:
Frederik Smit (Frederik)

Vincent de Bruijn (Prop-er)

Jaap Kouwenhoven (Japie)

Gerrit + Marian Lindaart (SoSo)

Heerco Walinga (Bierco)

Gerard Noordhof 
Herman (Introducee)

Edited by Prop-er

Ik heb me vast opgegeven. Anders zit hij zo maar vol. Je kan er maar optijd bij zijn .green biker

goed voorbeeld doet goed volgen Frederik.

ik heb me dus ook maar vast opgegeven voor een 2 pers kamer met eigen sanitair, want dat vind de vrouw wel prettig.

43 minuten geleden zei Japie:

Ik ook.

vind jij het ook prettig dat ik een kamer met eigen sanitair heb gereserveerd Jaap?  😃

Ja, hij was het helemaal zat elke keer de klonten uit de WC te moeten poetsen....

Frederik,

Ik heb van jou geen mail ontvangen. Heb je toevallig een mail naar het bestuur gestuurd, in plaats van naar de toercommissie? Dan zal ik van hun wel een keer bericht krijgen. Ik zet je er in ieder geval bij. 

Hoi Vincent ik heb helemaal geen mail gestuurd ik dacht als ik betaal kom ik vanzelf op de lijst .Maar begrijp dat ik de volgende keer ook nog een mail moet sturen. Zo leer je altijd wel wat .

Groetjes Frederik.😀

Ondanks dat wij 4 maanden geleden gereserveerd hebben, heeft de motorherberg aangegeven nog maar 18 plaatsen voor ons beschikbaar te hebben. 
Dit betekend dat er nog maar 10 plekken vrij zijn! 

Als er duidelijk meer aanmeldingen zijn dan beschikbare plaatsen, gaan we op zoek naar extra slaapplekken in de buurt. 

Edited by Prop-er

• Create New...

Important Information