Jump to content
Roelof1968

21 t/m 24 mei TTTCN HV-weekend Winterberg

Recommended Posts

Ik denk dat momenteel niet is in te schatten hoe de situatie over 2 maanden is. 

Het kabinet kan natuurlijk altijd terugkomen op maatregelen, als daartoe aanleiding is. Ik zie die 1 juni dan ook als flexibel. 

De maatregelen in Duitsland kunnen ook nog eens totaal anders zijn, dan de maatregelen hier. In Duitsland zijn alle hotels tot 19 april gesloten.  

Dus we zitten in een lastig parket.

Het makkelijkste is: nu annuleren. Dan heb je direct einde aan de onzekerheid. 

Maar stel nou, dat achteraf blijkt dat we het gewoon hadden kunnen laten doorgaan?  

Dat zou zonde zijn, want ik denk dat iedereen na deze periode wel toe is aan een korte motorvakantie.

Dus ik denk dat we gewoon aan het hotel vragen of we 1 week van tevoren het besluit mogen nemen, op basis van de dan geldende en aangekondigde maatregelen.

Nou denk je misschien: 1 week van tevoren is wel erg kort dag. 

Maar als de hotels en restaurants gesloten zijn, kunnen deelnemers in het HV weekend toch nergens naar toe. 

Ideen, commentaar, gedachten, hersenspinsels, alles is welkom!  

Edited by Prop-er

HV gaat gegarandeerd niet meer door want alle hotels zijn op last van de Duitse overheid gesloten.

Tevens mag een Duitse vriend van me alleen de deur uit met toestemming om alleen maar naar het werk of naar het werk te gaan en dan alleen maar rechts streeks.

Zijn hond uitlaten mag alleen maar meer op het veldje bij hem voor de deur.

Dus ik denk niet dat het daar doorgaat staat trouwens een hoge boete op als hij buiten is om niks.

hij werkt bij Nederlandse defensie die moesten zelfs een verklaring afgeven dat hij niet gemist en 24/7 oproepbaar is.

Gr,

Jan van Ingen

2 minuten geleden zei Japie:

Het lijkt me beter om nu te annuleren. Deze malaise duurt nog zeker voort tot begin juni. 

Japie en nog veel langer ik geloof in “nee heb ik en ja kan ik krijgen” dus ik geloof niet in juni eerder in het eind van het jaar.

Gr,

Jan

• Create New...

Important Information