Jump to content
Speedybiky

Fodsports ipx7 & Fodsport FX8 [ navigatie & headset ]

Recommended Posts

Onlangs weer een lullige rekening moeten betalen na het passeren van een flitspaal 😆

Dat heeft mij ertoe bewogen op zoek te gaan naar een goede bruikbare navigatie en headset die met elkaar comuniceren

en ook meld wanneer je een flitspaal nadert.

Natuurlijk kan je dan kijken naar de bekende merken maar voor een compleet systeem betaal je vier of vijf honderd euro

en dan ben je nog niet klaar.

daarom heb ik gezocht op de site van "ALLI".

Het resultaat is dit waar ik tot nu toe tevreden over ben en amper twee honderd euro heeft gekost.

Fodsports ipx7 & Fodsport FX8.docx

https://nl.aliexpress.com/item/32980015321.html

https://nl.aliexpress.com/item/33005477169.html

Handleiding PDF voor de navigatie:

FODSPORTS M5S Pro GPS Navigatie.pdf

Handleiding PDF voor de headset:

FODSPORTS FX8 Helm Bluetooth Intercom.pdf

Deze handleidingen heb ik er bij gevoegd omdat deze niet in PDF verkrijgbaar zijn.

Zij worden wel als boekje met de bestelling meegestuurd.

===============================================

Voor deze navigatie heb ik een flitspaal bestand gedownload bij:

Klik om bestanden te kiezen

https://speedcams.eu/nl/flitspalen/igo

Dit bestand word dan via de computer  in de map:  " MSS PRO / Internal storege / iGO / content / speedcam " ,     geplaatst, "zie hieronder".

1196082153_MMSPRO-Internalsorage-iGO.jpg.f02452045896804762e9d76a477bbf26.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

280337908_02MMSPRO-Internalsorage-iGO-content.jpg.853fa6430a2d7b1dc4af01dfe916be09.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1707203202_03MMSPRO-Internalsorage-iGO-content-speedcam.thumb.jpg.91b6cafd0c532e5bd144248c132842c2.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie ook plannen heeft zoiets aan te schaffen of hier ervaring mee heeft kan het hier plaatsen.

Zelf ben ik ook nog op ontdekking tocht met deze navigatie en ben bezig een andere standaard/bevestiging te maken voor in de auto.

Deze bevestiging zit er standaard bij maar die is omslachtig te bevestigen. [ werkt met schroefjes ]

Als ik er klaar mee ben post ik het wel weer hier op dit forum.

Verder hoop ik dat ze er hier wat aan hebben en wil het voorlopig hierbij laten.

Edited by Prop-er

Buy cheap, buy twice. 

Ik kan nergens vinden welke navigatie-app er draait op dit antieke Android 6 systeem. Google maps? 
Heb je al geprobeerd kaarten te updaten? Dat schijnt vrij lastig en zeer traag te zijn.

Ik ben een tevreden gebruiker van de gratis navigatie app OSMand op m'n telefoon, in een waterdicht hoesje van €8,- , in combinatie met een BT-S2 (€25,-)

O ja, nu zie ik het. Een illegale versie ook nog. 

En als ik nog beter kijk zie ik dat de kaarten al een jaar oud zijn.

Edited by Prop-er

• Create New...

Important Information