Jump to content
Prop-er

Missen jullie de tienklepper ook zo?

Recommended Posts

OK. De 10kleppert wordt, blijkbaar, een puntje op ALV.

Maar kunnen wij als forumleden de verslagen van uitjes ooit lezen?

Als het tijdens de uitjes wel gezellig is worden de forum leden wel volwaardig lid want ik vind het forum in zijn algemeen weinig gezellig

4 minuten geleden zei jacobus cookie:

OK. De 10kleppert wordt, blijkbaar, een puntje op ALV.

Maar kunnen wij als forumleden de verslagen van uitjes ooit lezen?

Als het tijdens de uitjes wel gezellig is worden de forum leden wel volwaardig lid want ik vind het forum in zijn algemeen weinig gezellig

Je hebt gelijk, de berichten / verslagen van evenementen moeten ook op het forum verschijnen!

3 uur geleden zei Prop-er:

Ik zie het al. Nooit een hotelkamer met Pieter delen.

Maar wel op een TRXūüėć

15 minutes ago, Pieter H said:

Je hebt gelijk, de berichten / verslagen van evenementen moeten ook op het forum verschijnen!

Er staat op het forum altijd een beknopt verslag. 

Ik denk juist dat het publiceren in het clubblaadje meerwaarde heeft. Het bereikt meer leden, wordt goed gearchiveerd, en daardoor makkelijker terug te vinden.

Als aspirantleden heel graag de tienkleppers van het afgelopen jaar (Da's makkelijk, want het is er maar één) willen ontvangen, om zo een beter beeld van de club te krijgen, denk ik niet dat iemand daar bezwaar tegen zou hebben.

3 minuten geleden zei Prop-er:

Er staat op het forum altijd een beknopt verslag. 

Ik denk juist dat het publiceren in het clubblaadje meerwaarde heeft. Het bereikt meer leden, wordt goed gearchiveerd, en daardoor makkelijker terug te vinden.

Als aspirantleden heel graag de tienkleppers van het afgelopen jaar (Da's makkelijk, want het is er maar één) willen ontvangen, om zo een beter beeld van de club te krijgen, denk ik niet dat iemand daar bezwaar tegen zou hebben.

Is ook de enige manier om iedereen te bereiken.

Blijkbaar is Vincent de enige die dat begrijpt, de rest blijft maar erop hameren dat alles op het forum moet.

43 minuten geleden zei Bertho:

Is ook de enige manier om iedereen te bereiken.

Blijkbaar is Vincent de enige die dat begrijpt, de rest blijft maar erop hameren dat alles op het forum moet.

Dat zie ik hierboven niet staan hoor... Het forum moet wel aantrekkelijk blijven. Maar het bereiken van leden die niet op het forum actief zijn is lijkt mij het belangrijkste doel van de TienKlepper.

Posted (edited)
1 uur geleden zei jacobus cookie:

Ik ben dus een nieuw lid vanaf de KMR dit voorjaar. Heb de KMR en het rondje Rotterdam gereden. Beide tourritten vond ik het een mooie en gezellige bijeenkomst. Met de TTT rijders die ik gesproken heb, heb k het zeker gezellig gehad. Als deze sfeer ook hier op dit forum komt, komt het helemaal goed, zeker weten! Of de "tour sfeer" vertaald kan worden in de 10 klepper? geen idee. Wat zeker niet ten voordeel is, is het oud zeer wat steeds weer in het forum terug komt. Ik heb nogsteeds het gevoel van: waarom ben je nu lid geworden, op het forum vind ik het - net als Jacobus - niet gezellig.

De ritten daarentegen: TOP !!

Voor diegene die zich aangesproken voelen, en willen veranderen en de club/forum weer tot een gezellig club/forum wil zien veranderen: geen oude koeien......

(Het zal mij niet verbazen dat er meer clubleden zijn die meer actief op het forum worden als de soms negatieve toon veranderd)

aanvulling: Ook de technische sleuteldag bij HPS heb ik bezocht. Sleutelen is de helft van het motorplezier, ik vermoed bij velen onder ons. TOP evenement, volop genoten met mooie mensen met dezelfde hobby. Dit soort evenement bindt de TTT rijders!

Gr. Jakob

Edited by slop

Dat snap ik heel goed. Als je wat langer in de club zit, snap je steeds beter wat er speelt, welke groepjes elkaar naar het leven staan, en wie elkaar altijd dekken. Het is hier af en toe net een schoolplein voor grote mensen. Vermoeiend, maar soms ook wel vermakelijk. Het is alleen jammer dat het af en toe leden kost. Niet te serieus nemen, dan valt het wel mee. 

De sfeer op het technische deel, en bij algemene vragen / onderwerpen is eigenlijk altijd goed. Slechts daar waar de kern van de club wordt geraakt vallen wel eens woorden. Het zij zo, behalve de boel plat modereren kunnen we daar weinig aan doen. Maar in het echt zijn het allemaal hele leuke mensen, altijd aanspreekbaar, staan klaar met adviezen, zijn eerlijk tegenover elkaar, en zijn in voor een geintje. (Behalve ik dan). Op een ALV merk je ook de sterke betrokkenheid van de tien aanwezige leden.  

Maar goed, fijn om te horen dat de ritten bevallen, we gaan ons best doen om dat zo te houden! 

Posted (edited)

Weet je het zijn geen¬†grote mensen op op het speelplein maar een stelletje kleuters die in de zelfde kleine denk wereld blijven rond draaien en daarom niet verder kijken dan wat ‚Äėhen‚Äô in het verleden eens aangedaan is en zoals ik al zei kleuters.

Als ik dat ook zou doen was mijn wereld wel erg klein maar ik kijk liever naar de toekomst dan in het verleden te blijven leven.

Ik vind het zo jammer dat steeds dezelfde personen dit doen en hiermee steeds de sfeer kapot weten te maken.

E Ja dat de Tienklepper Nog niet uit is gebracht kan ik wel begrijpen nu is het bestuur nog maar uit 3 personen bestaat is er geen tijd om hier ook nog aan te werken.

De bestuur’s leden hebben ook nog een werk en privé leven maar misschien denken er een aantal personen dat het een betalende baan is.

Misschien wordt het tijd dat de strijd bijl eens voorgoed begraven wordt.

Ik zou voorstellen om op de ALV dit eens goed te bespreken en hier ook consequenties aan vast te hangen zodat men weet wat er van deze groep verlangt wordt.

Namelijk geen overhaaste of denigrerende opmerkingen die op het randje van het toelaatbare zijn, om daar zeer zware consequenties te hangen.

Ik ben er jammergenoeg niet bij anders had wel het een en ander willen uitleggen want er zijn nog altijd mensen die denken dat zij de baas te kunnen spelen.

Alles bij elkaar vind Ik het zo jammer dat het hier weer met dezelfde modder gooiende groepjes zijn.

Het moet echt anders gaan.

Wat betreft dat de heer Helder betreft leuk dat zijn hulp aanbied maar de Tienklepper is van en voor de leden van de club en niet forumleden want vandaag zegt die dit en morgen dat. 

En kun deze dan ook niet bereiken anders dan via e-mail.

Dit kun je ook natuurlijk krijgen met een betalende lid maar daar is wel meer van bekend en deze verhullen zich misschien achter een Alias maar de echte naam is dan ook bij de club bekend.

Als hij zijn zin krijgt dan is het geen TDM-TRX-Tracer club meer maar een algemene club met allerhande motoren van verschillende merken.

Edited by Lonelyrider

Uhm. Nou is er een tienklepper (*O*), staat er maar 1 verslag in???

Verslag HV weekend op 14 juni verstuurd. 

Verslag "Rondje Rotterdam" op 21 augustus verstuurd.

Geen verslag toerrit Groningen?

Edited by Prop-er

9 uur geleden zei Prop-er:

Uhm. Nou is er een tienklepper (*O*), staat er maar 1 verslag in???

Is er een 10 klepper ??? Niets gezien