Spring naar bijdragen
Guest

Hoe en waar heb jij je navigatie op je motor gemonteerd?

Recommended Posts

Was even aan het kijken hoe andere personen hun navigatie hebben gemonteerd en dan met name bij een dubble bubble ruitje maar door de jaren heen zijn helaas alle foto's komen te vervallen dus wellicht een idee om weer wat meer kleur aan dit "draadje" te geven. 

Ik had het zelf het idee om een buisje te gebruiken omdat deze minder gevoelig is voor trillingen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Basje:

kunnen de foto,s niet meer teruggehaald worden dan?

Nee Bas,

Dat is een probleem geweest van Photobucket die van de ene op de andere dag vond dat ze hun diensten mochten aanpassen waardoor rechtstreeks linken naar fotos alleen nog mogelijk werd na het afsluiten van een abonnement van ik meen 300 Dollar per jaar. Inmiddels mogen we onze foto's hier op de site zelf opslaan, alleen is er wat fanatiek geschoond in de topics, waardoor ook degenen die hun posts nog willen herstellen de mogelijkheid niet hebben om even de juiste foto's van Photobucket te uplaoden naar dit forum.

Ik heb mijn photobucket dus inmiddels maar gewoon leeg gehaald. Want dan gun ik ze ook mijn content niet bij Photobucket.

bewerkt door LeonS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu nog wat mooie plaatjes van de navigatie op de 4TX (als ze bestaan). Boven de cockpit is wel een mooie locatie voor de navigatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

In navolging van Harald ook een soortgelijke steun gefabriceerd (bedankt Harald voor de extra foto's), beter goed nagemaakt dan slecht bedacht. Wou eerst iets met een buisje doen maar kreeg dat niet geheel naar wens.

Was nog best even zweten want ik had alleen 2 grote Bahco's voorhanden maar het is gelukt.

DSC_2896.JPG

DSC_2897.JPG

DSC_2898.JPG

DSC_2901.JPG

DSC_2903.JPG

DSC_2904.JPG

DSC_2905.JPG

DSC_2907.JPG

bewerkt door Alex

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
8 uur geleden zei LeonS:

Wow!

( Net als @brand vraag ik me af waarom ik dit topic niet zag in mijn ongelezen items... Ik heb wel wat negeer instellingen aan staan, maar weet zeker dat @Alex en @MrGPS @harald66 en @Iron Maiden daar niet tussen staan ;) )

Ik heb geen negeer instellingen aan staan en jouw bovenstaande reactie kwam ook niet naar voren met ongelezen items. Wel bij notificaties omdat je mijn naam hebt gebruikt. 

bewerkt door Alex

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op mijn 4TX heb ik de Zumo als volgt gemonteerd. Gewoon met de bijgeleverde montagespulleboel, kabeltje onder de tank door naar de accu. Heeft wel permanente spanning, maar dat is nooit een probleem geweest tot nu toe. Met de kennis van nu zou ik er wellicht voor gekozen hebben om de kabel op het stadslicht aan te sluiten, maar achteraf kijk je een koe in de kont...

17052010020.jpg

17052010021.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie stuurbeugel van Waypoint geplaatst op mijn 4TX. Alle meters blijven zichtbaar.

52A96CE5-5E25-4C1F-9603-97E7AEB6AF60.jpeg

453F30C7-1316-4262-9D57-93B2AD5746D9.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Belangrijke informatie