Jump to content
frederik

September weekend - Vogezen 2019

Recommended Posts

Posted (edited)

Bij dat weekend in september zie ik mijn naam niet staan is volgens mij ook niet echt bij gewerkt . Heb toch op tijd betaald en opgegeven . Krijg daar verder ook geen bevestiging van dat er betaald is het is wel zo prettig  als je weet dat alles goed is ge gaan . Misschien een tip voor de volgende keer .

Groet Frederik.

Edited by Prop-er

Vorige  week hoorde ik dat er nog 1 bed vrij was in het hotel....Dus hopelijk is je aanmelding goed gegaan....

Ik heb helaas mijn bedje moeten afstaan. Jaap en TDM zijn nog niet klaar voor de strijd.

11 uur geleden zei frederik:

Bij dat weekend in september zie ik mijn naam niet staan is volgens mij ook niet echt bij gewerkt . Heb toch op tijd betaald en opgegeven . Krijg daar verder ook geen bevestiging van dat er betaald is het is wel zo prettig  als je weet dat alles goed is ge gaan . Misschien een tip voor de volgende keer .

Groet Frederik.

Frederik,

Ik zie je aanmelding er niet bij staan.

Gr,

Jan van Ingen

12 uur geleden zei frederik:

Groet Frederik.

Frederik,

Ik zie je aanmelding er niet bij staan.

Dit omdat er iets is misgegaan met de aanmelding’s e-mail.

Maar je staat er nu wel bij en heb je een plaats.

Gr,

Jan van Ingen

Is iedereen er klaar voor?

Ik ben wel benieuwd naar de routes!

Mogelijk dit keer geen aanhanger, maar ik speel met de gedachte om donderdagavond te gaan rijden, een overnachting met het tentje in Luxemburg, en van daar op het gemak binnendoor richting het hotel... 

@Prop-er in het kader van gezellig een weekendje samen motorrijden.

Ach iedereen moet doen wat ie leuk vind, toch? 

Posted (edited)

Misschien zijn er meer die het een leuke optie vinden? 

Wordt het toch nog gezellig. 

Edited by Prop-er

Ik moet helaas afhaken. Japie + motor zijn nog niet klaar voor het echte werk. Ik ga altijd de avond van tevoren naar een hotel in de buurt bij de verzamelplaats.

Posted (edited)

Ga je naar Gérardmer dan? Daar weet ik nog een goeie pizzeria...

Edited by ThomasTDM

Posted (edited)
11 uur geleden zei Prop-er:

Misschien zijn er meer die het een leuke optie vinden? 

Wordt het toch nog gezellig. 

Misschien haak ik ook n dagje aan. Kan zomaar “toevallig” in de buurt zijn😎

Edited by harrrumpie

Ik vind het antwoord op mijn vraag waar het verzamelpunt is, nogal een ruim begrip, is er nog iemand met een beter antwoord, bvd

9 minuten geleden zei Stony:

Ik vind het antwoord op mijn vraag waar het verzamelpunt is, nogal een ruim begrip, is er nog iemand met een beter antwoord, bvd

Mail met info komt er aan, Tony.

Er moesten nog wat losse eindjes worden afgewerkt en omdat we een week geleden ineens van een vijfmans naar een driemans bestuur gingen, was het voor ons even zweten.

Startlocatie Vogezen 2019:

Berghotel Vue

Wolfsdriesweg 7

6325 PM Berg en Terblijt

https://berghotelvue.nl/

Via deze link kun je hier voor €51,- een tweepersoonskamer voor 1 persoon inclusief ontbijt reserveren. https://www.expedia.nl/Maastricht-Hotels-Berghotel-Vue.h33630347.Hotelinfo?chkin=05-09-2019&chkout=06-09-2019&regionId=6123957&destination=Berg+en+Terblijt%2C+Limburg%2C+Netherlands&swpToggleOn=true&mctc=9&selected=33630347&rm1=a1&x_pwa=1&sort=recommended&ICMDTL=htl.33630347.taid.16720960...testslice..clickid.XWWabQoQJnYAAbgUtNwAAABp_05-09-2019_06-09-2019_1566939757738.AUDID..defdate.0&ICMCID=Meta.tripa.Expedia_NL-MP&top_dp=40&top_cur=EUR&rfrr=HSR&pwa_ts=1566939759862

Je kunt natuurlijk ook voor 1 van de vele andere hotels in de buurt kiezen. 

Verzamelen vrijdag 6 september 9:00 op parkeerplaats hotel Vue. 

Vertrek 9:30

Screenshot_20190827-230901_Maps.thumb.png.c1946a6c0221c104ceb53329dbcf501d.pngHotel-Vue-parkeerplaats.thumb.jpg.011fdf8378396a76d7c717d0cc095ac4.jpg