Jump to content
Prop-er

Banned

Recommended Posts

Had het vanmorgen ook even, zelfs vanaf machines waar ik nog nooit ingelogd had. Ik vermoed dat er iets met blacklists op de webserver gebeurd is. Wat dan ook, het was niet helemaal goed 😉

Ja ook Ik had het net even weet ook niet wat er fout gaat weet wel dat onze provider weer een update heeft uitgevoerd misschien dat het daar mee te maken heeft.

Ik was ook geblokkeerd.... weer niet via het mobiel,,,,,, toen weer wel op de desktop.... nu weer niet....

WAT EEN SPANNING..... 😫

Aan de  reacties te zien, begrepen jullie de blokkade niet helemaal.

Dit is de methode: ' bezint eer ge begint'. die is gebaseerd op het laten ervaren wat er gebeurt in het geval van ' als - dan' .

Die methode is effectiever dan het in het vooruitzicht stellen van een repressieve maatregel bij - in dit geval - verbaal wangedrag.

Repressieve maatregelen zeggen mensen niet zoveel, totdat ze het ervaren. Een beetje schrik op voorhand voorkomt ongewenst gedrag.  

😁

Edited by Henk Helder

1 uur geleden zei Henk Helder:

Aan de  reacties te zien, begrepen jullie de blokkade niet helemaal.

Dit is de methode: ' bezint eer ge begint'. die is gebaseerd op het laten ervaren wat er gebeurt in het geval van ' als - dan' .

Die methode is effectiever dan het in het vooruitzicht stellen van een repressieve maatregel bij - in dit geval - verbaal wangedrag.

Repressieve maatregelen zeggen mensen niet zoveel, totdat ze het ervaren. Een beetje schrik op voorhand voorkomt ongewenst gedrag.  

😁

Okee, zou ongeveer zoals de Chinese overheid werkt, en andere dictaturen.. 😂😂

8 minuten geleden zei harrrumpie:

Hmmm , ik had er geen last van 👍

Misschien komt dat wel omdat ik van onbesproken gedrag ben😇😂😂😂😂

Ff on topic...

Het probleem is nog niet opgelost...... Ik blijf tenminste, soms op onderdelen van het forum, die blokkering krijgen.

Ik neem aan dat eea onderzocht wordt...

Grt,

Chris

Iemand geprobeerd een ip-adres te blokkeren wat niet goed uitpakt als ik de tekst via de link lees. Citaat: This seems to have been part of the problem, I use CloudFlare for my forum, and it seems that 2 of it's IPs have been ip-banned, so after unbanning those IPs the "you have been banned" messages have stopped

I figured it out by looking at the last access time that showed up on the banned IPs and tried to just unban them