Jump to content
Sign in to follow this  
michiel54

Kuipdelen

Recommended Posts

Posted (edited)

Door diefstal vermiste zijkuipdelen ben ik op zoek naar vervangers . Adressen van slopers zijn welkom . Lichtgrijs heeft de voorkeur .

Het gaat over een 4tx 2000/05.

Edited by michiel54
Vergat type aanduiding .

Op 6/2/2019 om 1:57 PM zei michiel54:

Door diefstal vermiste zijkuipdelen ben ik op zoek naar vervangers . Adressen van slopers zijn welkom . Lichtgrijs heeft de voorkeur .

Het gaat over een 4tx 2000/05.

@michiel54

Wat Harald bedoeld als je het type van je motor erbij zet dan heb je eerder succes want de kuip delen van elke type zijn een beetje anders en passen dan misschien niet.

Gr,

Jan 

Bedankt allen , ik dacht dat ik mijn eerder gebrekkige info had rechtgezet met een aanpassing in mijn eerste post . Maar nu zal het wel duidelijk zijn . Ik zoek nog steeds de bedoelde stukken . Heb er wel op het oog (  40 tot 50 euro ‘t stuk ) maar die vragen wat aandacht en zijn relatief ok van prijs , anderen zijn me te duur ( 125,-)  Maar ja , als je ziet wat ze nieuw kosten !..🤭 

Posted (edited)

Hebbes , althans het linker paneel , besteld en wacht op levering . Ik heb ook de rechter kant op het oog , ( 2 stuks ) verzocht om info maar nog geen antwoord . Het linker heeft wat “ glij- krassen “ dus dat wordt schuren , plamuren en spuiten . Rechter kant ziet er op  foto gaaf uit maar moet ook herspoten worden , de ene . De 2de is ook gecrasht en vraagt wat meer herstelwerk . 

Edited by michiel54

Ben ondanks alles toch benieuw hoe je deze kwijtgeraakt bent? Er staat "door diefstal". Stond de motor buiten en zijn ze er afgeschroeft?

Op 6/9/2019 om 3:54 PM zei ThomasTDM:

Ben ondanks alles toch benieuw hoe je deze kwijtgeraakt bent? Er staat "door diefstal". Stond de motor buiten en zijn ze er afgeschroeft?

Wel , ik heb de motor aangekocht als occasion . De zijkappen waren reeds ooit gejat . De prijs was er ook naar en dat trok mijn aandacht en aan mijn hart .

Ik moet de motor nog ophalen maar dat gebeurd begin Juli ek.

ondertussen zocht ik dus naar het ontbrekende en heb ik al wat tijd om ze te prepareren in een juiste kleur . Eens terug in originele en blinkende staat volgt de motor ons richting Spanje waar zij de herfst van haar carrière verder mag  beleven . 

Edited by michiel54

1 uur geleden zei ThomasTDM:

(die je overigens niet had hoeven citeren)

Moderatorciteerbezem erdoor ;)

Edited by fernand