Jump to content
ThomasTDM

Trip log naar route

Recommended Posts

Posted (edited)

Vandaag op het gevoel een mooie route gereden. Ik zou deze route graag bewaren.
Nou zit er in mijn Zumo 220 (ja, oud) een trip log (track back). Die bewaard gereden routes die ik in Basecamp kan bekijken. Geen idee hoe lang die bewaard blijft en of ik hem kan herhalen. Ik kan ze niet selecteren als opgeslagen route.
Hoe kan ik deze omzetten naar een route en dan bewaren?

En ja, ik heb nog "oude" Basecamp.....

mooie route.jpg

Edited by ThomasTDM

Posted (edited)

Thomas, je leeft nog!

Express het stukje kinderdijk overgeslagen?

Edited by Prop-er

Ja...ik leef nog. Ik zie er tegenwoordig erg tegenop om motor te gaan rijden. Naar mijn werk doe ik het niet meer (veel te druk) en als ik ga weet ik van tevoren niet waar ik heen wil. Zit soms met de gedachte om de brommer maar te verkopen. Maar het was vandaag perfect!. Goede temperatuur, heel stil op de weg (binnendoor) en mijzelf weer vergaapt aan hoe mooi Nederland toch is. Ben nou mijn Zumo aan het updaten (als dat lukt) want sommige wegen waar ik reed gaf hij niet aan op de kaart (wel op de oude ANWB Onroute Motorkaart...ben ik halverwege even op doorgegaan)

Dat heb je met hobby's. Als je het maar lang genoeg doet, ga je het vanzelf een keer minder leuk vinden. (Nou ja, er zijn hobby's die nooit gaan vervelen)

Maar ik wil je wel een keer op sleeptouw nemen hoor. We kunnen binnenkort (na het HV weekend) samen de zuid-Holland route verkennen die we 18 augustus gaan rijden. Lijkt je dat wat? De route komt langs Dordecht, dus je zit al aan de goede kant.

Als je makkelijker mooie routes wilt rijden, denk ik dat het tijd wordt voor een verse navigatie!

@Prop-er    ik weet niet precies de datum wanneer je de route gaat verkennen, maar geef tegen die tijd even een pb-tje.

Als ik kan,zin heb en het droog is lijkt me het wel leuk om even mee te rijden.

5 uur geleden zei ThomasTDM:

Vandaag op het gevoel een mooie route gereden. Ik zou deze route graag bewaren.
Nou zit er in mijn Zumo 220 (ja, oud) een trip log (track back). Die bewaard gereden routes die ik in Basecamp kan bekijken. Geen idee hoe lang die bewaard blijft en of ik hem kan herhalen. Ik kan ze niet selecteren als opgeslagen route.
Hoe kan ik deze omzetten naar een route en dan bewaren?

En ja, ik heb nog "oude" Basecamp.....

Thomas,

Voor zover ik weet en ook wel eens gedaan, kan je in basecamp de triplog selecteren en die dan als een apart bestand wegschrijven.

Denk dat basecap zelf er ook wel een route van kan maken.

Niet stoppen Thomas!!!!

zie je niet vaak, maar altijd gezellig.

zou je gaan missen.

• Create New...

Important Information