Jump to content
Stony

Buitenland weekend 2019

Recommended Posts

Wij (skurlieburlie en ik) gaan deze keer niet mee, omdat onze zoon dan jarig is. Aangezien hij zelf ook motor rijd vonden we dat we het niet konden maken om samen een heerlijk weekend te gaan toeren en hij thuis moet blijven op zijn eigen verjaardag. Volgend hemelvaartweekend hopen we er weer bij te zijn!

Op 4/3/2019 om 6:45 AM zei Japie:

Ik slaap de woensdag op de bult bij Frans. Als dat maar goed gaat.

Begint het gedonder woensdag al........    😎

9 minuten geleden zei SoSo:

nooit gedonder met Japie.

wordt gezellig woensdag Jaap.

😉😎

Heb je zijn nieuwe donderbussen niet gezien dan.
😱

2 uur geleden zei SoSo:

nooit gedonder met Japie.

wordt gezellig woensdag Jaap.

😉😎

Dat bedoel ik ook, ben er namelijk woensdag ook al.

🥂

Als ik het goed begrijp wordt er op donderdag 30 mei om 9:00 vanuit Deurningen gestart? 

Ik rij die dag op eigen gelegenheid met de auto+aanhanger+TDM met een gangetje van 80 km/u richting de Harz, dus wacht niet op mij.

ETA: 16:00

Groet,

Vincent

Posted (edited)

Nog een recent filmpje (2 weken geleden). 1 dag wat regen gehad; voor de rest mooie omgeving, mooi asfalt, prima hotel

https://youtu.be/kxaSdSeDH44

Filmpje is niet helemaal perfect. Nog niet het goede bewerkingsprogramma gevonden. Kan in dit programma muziek etc. niet aanpassen helaas

Edited by Jan

Op 5/16/2019 om 5:10 PM zei Prop-er:

Als ik het goed begrijp wordt er op donderdag 30 mei om 9:00 vanuit Deurningen gestart? 

Ik rij die dag op eigen gelegenheid met de auto+aanhanger+TDM met een gangetje van 80 km/u richting de Harz, dus wacht niet op mij.

ETA: 16:00

Groet,

Vincent

Op de aanhangert😱 je moet de aliexpress wek kms laten maken hoor👍😎

Tja, ik heb zo'n ding nou eenmaal staan. Snelweg rijden is niet het leukste deel van de motorhobby, en ik merk dat ik dat met 200/300 km wel zat ben. Dit is 5 uur Fahren, fahren, fahren auf den Autobahn. En dan nog een stukje provinciaal. 

Je kunt die route opbreken in hapklare brokken, en onderweg overnachten. 

Dan is het eenvoudige alternatief eigenlijk heel zo gek nog niet. Ontspannen rijden, geen herrie op je kop, muziekje aan, cruise control er op, en gaan. 

Snap best dat dit wat gek/controversieel is, en snap ook wel dat die heen- en terugreis er nou eenmaal bij horen, maar ik ga het toch gewoon eens op deze luie manier proberen. Lach gerust, als ik maar niet geroyeerd wordt. 

Misschien toch eens een proefrit op zo'n Honda Shadow maken. Heb gehoord dat ze bij die club ook heel goed kunnen zingen...

Klein voordeel: in de auto past veel gereedschap, en we kunnen 's avonds eventueel gestrande motoren ophalen. 

17 uur geleden zei Prop-er:

Klein voordeel: in de auto past veel gereedschap, en we kunnen 's avonds eventueel gestrande motoren ophalen. 

Je hebt er wel vertrouwen in zeg😱

Ik wens iedereen een goede en veilige reis naar de Harz.

Iedereen om 09:00 uur verzamelen en om 09:30 gaan we vertrekken.

Iedereen heel veel plezier gewenst.

Gr,

Jan van Ingen

Goede reis en wellicht komen we elkaar tegen

Het clubje druppelt al aardig binnen. Jaap heeft een stapel hout van dichtbij bekeken, de verwondingen lijken mee te vallen, maar de gele TDM is er iets minder goed aan toe. Het gebeurde op 60km van het hotel, de bezemwagen hoefde  nog niet in actie te komen. Als het goed is, komt Jaap met de taxi onze kant op. 

Verder wachten we nog op Heerco, die door omstandigheden wat later moest vertrekken. 

Het eerste diner is al verorberd, nu even bijkomen van de rit, want morgen wacht het bochtige asfalt. 

IMG_20190530_184441_HDR.jpg

2 uur geleden zei Prop-er:

Het clubje druppelt al aardig binnen. Jaap heeft een stapel hout van dichtbij bekeken, de verwondingen lijken mee te vallen, maar de gele TDM is er iets minder goed aan toe. Het gebeurde op 60km van het hotel, de bezemwagen hoefde  nog niet in actie te komen. Als het goed is, komt Jaap met de taxi onze kant op. 

Verder wachten we nog op Heerco, die door omstandigheden wat later moest vertrekken. 

Het eerste diner is al verorberd, nu even bijkomen van de rit, want morgen wacht het bochtige asfalt. 

IMG_20190530_184441_HDR.jpg

Oh oh, dat is minder😱 en dat op de eerste dag.  Gelukkig is Japie er goed vanaf gekomen👍

Jammer dat Jaap de bocht heeft gemist.

Gelukkig hoorde ik dat hij er met een paar gekneusde ribben vanaf is gekomen.

Ook hoorde ik dat de motor er slecht aan toe is.

Toch wens Ik iedereen nog vele veilige kilometers en natuurlijk mooi weer.

Jaap, jammer dat het gebeurd is maar vanaf hier beterschap en neem de tijd om te herstellen anders kan het fout gaan.

De motor komt even op de 2de plaats maar jou kennende komt er snel een ander of je knapt deze weer op.

Gr

Jan van Ingen