Jump to content

GPS aansluiten op de Tracer

Recommended Posts

Wat is de beste manier om mijn Garminkabel op aan te sluiten ,op de accu of is er  een makkelijker manier bij de koplampen?

Dit ivm mijn onlangs bij Pieter aangekocht Tracer 900.

Edited by mikkola

Boven de koplamp achter je windscherm heb je loze stelkkertjes. Die zij geschakeld via contactslot.  Voordeel.  Motor uit. Geen stroom op je navi.  Dus geen accu die leeggetrokken wordt.

zelf heb ik de voeding voor de garmin obder de buddy, voeding bij achterlicht draad weggehaald( wordt ook met ckontatsleutel geschakeld.  Draad onder de tank via balhoofd naar stuur gebracht.

• 5 months later...
On 3/5/2019 at 12:19 PM, harrrumpie said:

Boven de koplamp achter je windscherm heb je loze stelkkertjes. Die zij geschakeld via contactslot.  Voordeel.  Motor uit. Geen stroom op je navi.  Dus geen accu die leeggetrokken wordt.

zelf heb ik de voeding voor de garmin obder de buddy, voeding bij achterlicht draad weggehaald( wordt ook met ckontatsleutel geschakeld.  Draad onder de tank via balhoofd naar stuur gebracht.

Zijn die stekkertjes er nog steeds, ook bij nieuwe modellen? Ik wil ook een Navi aansluiten en als het niet te moeilijk is kan ik het zelf proberen.