Spring naar bijdragen
harald66

13 April Sleuteldag bij HPS motoren

Recommended Posts

Zaterdag 13 April sleuteldag bij HPS motoren te Hoornsterzwaag.
Aanvangstijd is 09:O0 tot 15:00 uur s’middags

Wil je deelnemen aan deze dag dan de onderdelen bestellen via hpsmotoren@hotmail.com

Deelname is gratis, een eventuele bijdrage komt ten goede van het HPS Racing Team met Mariska van Wijngaarden.

Gereedschap mag in overleg gebruikt worden, maar dient wel netjes te gebeuren en weer schoon teruggelegd te worden.
Het is de bedoeling dat je reparaties en onderhoud gaat doen die je zelf kunt uitvoeren met eventueel een klein beetje technische ondersteuning.
Grote reparaties kunnen niet op deze dag gedaan worden.

Graag van te voren opgeven met het gewenste onderhoud of reparaties via e-mail Bestuur@tdm-trx-tracer.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Op de Sleuteldag beperken we ons tot klussen die je in principe zelf kunt doen, met wat hulp van collega clubleden, en een helpende hand van mij en onze monteur.

En dan bedoelen we klusjes die maximaal circa 2 uren in beslag nemen, zodat iedereen aan bod kan komen.

zoals: ketting/tandwielen vervangen - voorvorkkeerringen - voorvorkolie verversen - olie, oliefilter, bougies vervangen, superbike stuur monteren- enz.

Maar overschat jezelf niet en doe wat je goed kunt behappen.

Banden omzetten en balanceren is op de sleuteldag gratis, mits ik de wielen los aangeleverd krijg, die mag je zelf de- en monteren! (uiteraard alleen door ons geleverde banden).

Op banden en alle andere onderdelen geven wij op de sleuteldag 10% extra korting.

Om alle benodigde onderdelen tijdig  te kunnen bestellen, graag 2 weken vooraf je bestelling doorgeven via hpsmotoren@hotmail.com onder vermelding: sleuteldag.

Graag alle benodigde onderdelen hier bestellen, heb je zelf al iets op voorraad wat je op de sleuteldag wil monteren, dan dat vooraf graag even overleggen.

Wij zorgen ervoor dat er heftafels beschikbaar zijn en een paar sets gereedschappen, graag deze met zorg behandelen en weer schoon in dezelfde gereedschapset opruimen als je ze uit gehaald hebt. Daarnaast zorgen we voor voldoende koffie en thee, en wat lekkers erbij.

voor tussen de middag hebben we een patatje en snackje.

Graag tot ziens op  13 april.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt gezellig!!

Woon helaas te ver weg, anders zou ik voor de gezelligheid alleen al langskomen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei DavidH:

Klinkt gezellig!!

Woon helaas te ver weg, anders zou ik voor de gezelligheid alleen al langskomen. 

Wat is nou ver in Nederland?🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed of slecht weer, ver weg of dichtbij, ik wil wel eens een aantal collega TDM-ers ontmoeten, en ik sil in beker kofje krije ;)

En als ik in de weg loop, dan hoor ik het waarschijnlijk vanzelf :)

Groeten, Jakob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Pieter H:

Wat is nou ver in Nederland?🤣

Inderdaad in Nederland niks…..Maar ik heb nog even gecheckt: 1265 km enkele reis. En je moet eens weten hoeveel zin ik wel weer eens heb in een 'hollandse patat met' en dan een lekker kroket/bitterbal of een frikandel speciaal…..

Maar heel mischien ben ik in de paas week in NL en zelfs in Balk. Mocht dat het geval zijn...Kom ik alsnog, een beetje te laat, langs.

bewerkt door DavidH

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb deze keer geen klussen te doen aan de TDM, maar kom zeker even langs voor de gezelligheid!!☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik reis ook af richting Hoornsterzwaag op 13 april

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog even goed om te weten !!!!

Pieter zorgt voor een broodje hamburger /frikandel   Of te wel wat te eten. tussen de middag.

Donaties voor de warme hap gaan naar het racing team an Mariska.

Mvg

Roelof veldkamp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij moet toch van die afgewerkte olie af, hè. 

Ik heb er zin in, nou de motor nog op tijd af zien te krijgen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites