Jump to content
harald66

27-Oktober Toertocht Maas-Peel rit

Recommended Posts

Uitnodiging.thumb.jpg.c4b9fc77db0f75b1b21fdb741321345f.jpg

Op verzoek van het bestuur heeft de toercommissie de organisatie van deze rit op zich genomen. De tijd is te kort om een geheel eigen rit op te stellen, dus we maken gebruik van een bestaande toerrit recent uitgezet door Drs. F.J. Reedijk, maar wel iets aangepast aan onze wensen.

De 210km lange rit gaat door het hoogveen- en rivierenlandschap in Zuidoost Nederland, en loopt grotendeels afwisselend door de Peel en langs de Maas. 

Op onderstaande kaart staan alle bezienswaardigheden onderweg opgesomd.

We verzamelen op zondag 27 oktober om 9:45 bij truckstop “Nobis", waar koffie en appeltaart klaar staan. We vertrekken om 10:15.
Adres: Nobisweg 1, Asten 
http://www.truckstop.nl/
Deze locatie ligt direct aan de snelweg A67 (Afslag 36). Direct naast de truckstop kun je tanken bij de Shell.

LET OP: LUNCHLOCATIE = GEWIJZIGD!

De lunchlocatie na ca. 100km is: 

Hotel eetcafé "IN D’OUWE PEEL"
Oude Peelstraat 2
Helenaveen

We doen deze toertocht een experiment met aanmelden en vooruit betalen.
In plaats van gedoe met kleingeld, wisselen, tikkie's en een dikke portemonnee, vragen we jullie om het bedrag vooraf over te maken. Dat is handig, modern, en snel. Het is GEEN verplichting. Je kunt altijd nog contant betalen bij het begin van de rit. Mocht je vooraf betaald hebben, maar je kunt onverwacht toch niet meerijden, stort ik het geld aan je terug. Ik gebruik met toestemming van het bestuur mijn privérekening voor de ontvangsten en betalingen. In feite is het met contant geld niet anders. Uiteraard krijgt de penningmeester een overzicht van de inkomsten en uitgaven. Ik zal zelf aanwezig zijn bij deze rit. 

Meld je voor deze rit per email aan: t[email protected] (Tijdelijk adres totdat de toercommissie een eigen adres op onze server heeft)
Wil je voorrijden? Vermeld het bij de aanmelding!

De kosten voor de rit zijn:

€5,- voor clubleden BETAALLINK: https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=kjfWgM6Bgfljgw1tIAR4B2yPuFyF6Bnc

€7,50 voor introducees/forumleden BETAALLINK: https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=ERO3SG4c4mbJEDdHITqZbKIyia3Zerv6

De club betaalt de rekening voor koffie en appelpunten. 

Lunch en/of Diner zijn voor  eigen rekening.

Denk aan wat contant geld voor de pont!

De toercommissie wenst alle deelnemers een mooie veilige rit toe, en we hopen op een mooie opkomst!
Heb je nog vragen, opmerkingen, klachten, tips of complimentjes, stuur ze aan t[email protected]

route.jpg

Edited by Prop-er

Deelnemers: 🌤️

Mario Honcoop

Jakob Slopsema

Roelof Veldkamp

Teus Verboom

Tony Wolf

Jan Mulder

Hans Rijzenga

Vincent de Bruijn

Leon Veens

Peter van Oostenbrugge

Nijs Dekker

Michiel Pesgens

Frederik Smit

Casper vd Elst

Harm de With

Let wel zondag is het wintertijd!

De klok gaat een uur terug. 🕒  👉🕑

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

Important Information