Spring naar bijdragen
Tdmfun

Sebring enduro voor tdm 850

Recommended Posts

Iemand ervaring met de uitlaat van sebring, type enduro? Het is een 2 in 1 met een extra demper onder het blok.

Kan er weinig over vinden. Zou grotendeels hetzelfde zijn als een remus? Bijgaand zo wat de enige foto op het internet die ik heb gevonden.

Info is welkom.

20190211_180555.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is een Sebring gemonteerd op een 4TX. (Of was het nou de Remus?)
Mooi donker geluid, zonder dat gelijk heel de straat wakker schrikt.

Lekt wel iets op de verbinding van de demper op de pijp. Heb al verschillende keren geprobeerd dat dicht te krijgen, maar is niet eenvoudig. 

Yamaha-TDM-850-3VD-Schalldämpfer-ESD-Endtopf.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind als old school liefhebber een pijp aan 1 kant niet mooi. Op dit moment staat in ieder geval 1 setje Pro stocks op MP. Zijn denk ik wel de race use only's. Zou voor mij de keus zijn, wel met een setje goede db killers...

grt,

Chris,

024/95,

3VD rules...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel.

Een dubbele uitlaat is wel het mooiste, echter nog geen geschikte gevonden. Een pro stock heb ik gehad. Deze vond ik te luid zelfs met db killers(zelf op maat gemaakt dat wel).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pro Stocks in straat versie zijn perfect. Misschien zelfs aan de brave kant. Maar een ideale mix van ietsje donkerder geluid zonder dat je overlast veroorzaakt. Er stonden i.d.d. 2 sets op mp. Misschien dat de 2e de straat versie is? Is echt de moeite waard EN ze staan het mooist. 

bewerkt door appie26

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie